سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34304
|
08:30 - 1397/08/01
نسخه چاپی

جانشین ستاد اربعین استان در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛

افزایش تردد زائران از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ شرط خروج از مرز داشتن مدارک قانونی است

افزایش تردد زائران از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ شرط خروج از مرز داشتن مدارک قانونی است
جانشین ستاد اربعین استان گفت: تردد زائران از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

"محمد نوذری"، معاون استاندار ایلام و جانشین ستاد اربعین استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص آخرین وضعیت تردد زائران اربعین در مرز مهران اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده روند تردد زائران در مرز مهران به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی گفت: به منظور سرعت عمل در خروج زائران از مرز مهران تعداد 96 گیت ورود و خروج در مرز مهران فعال شده است که در کمترین زمان ممکن زائران می توانند از مرز عبور کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: از ابتدای صفر تاکنون تعداد 378 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش رو به رو بوده است.

جانشین ستاد اربعین استان ادامه داد: یکی از موضوعات مهم و کارهای بزرگ در روزهای گذشته در مهران، مدیریت مشکلات ناشی از طوفان بود.

نوذری بیان کرد: در این راستا تعداد 200 دستگاه اتوبوس به منظور جابجایی زائران از پایانه تا پل زائر و در نهایت مساجد و مدارس مهران به کار گرفته شد و اگر این کار انجام نمی شد تعداد تلفات بیشتر می شد.

وی اضافه کرد: زائران این نکته را باید مدنظر داشته باشند که تردد از مرز مهران بدون داشتن گذرنامه و ویزا امکان پذیر نیست و با توجه به اینکه امکان گرفتن ویزا در مهران و مرز وجود ندارد قبل از حرکت نسبت به تهیه ویزای خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد