سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 34289
|
16:22 - 1397/07/28
نسخه چاپی

مسئول کمیته اسکان زائران ستاد اربعین استان خبر داد؛

راه اندازی 157 موکب برای اسکان زائران اربعین در ایلام

راه اندازی 157 موکب برای اسکان زائران اربعین در ایلام
مسئول کمیته اسکان زائران ستاد اربعین استان ایلام گفت: 157موکب، کار اسکان زائران اربعین حسینی در این استان را انجام می دهند.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم حقیقت"، مسئول کمیته اسکان زائران ستاد اربعین استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این تعداد موکب در کنار سایر موکب های کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین، کار خدمات دهی به زائران را بصورت شبانه روزی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در این موکب ها علاوه بر اسکان، پذیرایی نیز از زائران انجام می شود، اظهار کرد: این موکب ها در شهرهای مهران، ایلام، ملکشاهی، سرابله، لومار، بدره، دره شهر، ایوان، دهلران و آبدانان فعالیت دارند.
وی همچنین از تجهیز 39 مسجد در شهر ایلام در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: این مساجد به امکانات اولیه تجهیز و کار اسکان زائران در این اماکن مقدس از 25 مهرماه آغاز شده است.
به گفته حقیقت، علاوه بر این، زائرانی که از شهرهای مختلف کشور برای دریافت ویزا به ایلام عزیمت می کنند در 2 مسجد صاحب الزمان(عج) و امام جعفر صادق(ع) شهر ایلام اسکان داده می شوند.
وی برگزاری نماز جماعت، زیارت عاشورا و روضه خوانی را از جمله برنامه های فرهنگی اجرایی برای زائران برشمرد و گفت: خدمات دهی به زائران در موکب های این ستاد از محل کمک های مردمی تامین می شود.

مسئول کمیته اسکان زائران ستاد اربعین استان یادآور شد: کار خدمات دهی به زائران تا یک هفته بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

ایرنا

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد