سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 34256
|
07:37 - 1397/07/24
نسخه چاپی

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان ایلام:

۳۴۰ موکب اربعین در ایلام برپا می شود/ ۷۵ مسجد آماده پذیرایی از زوار

۳۴۰ موکب اربعین در ایلام برپا می شود/ ۷۵ مسجد آماده پذیرایی از زوار
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام از برپایی و استقرار ۳۴۰ موکب استقبال و پذیرای از زوار حسینی در مناطق مختلف این استان به‌ویژه مرز مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سید "محمد علوی فر"، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این تعداد موکب در راستای ارائه خدمات پذیرایی، استقبال و راهنمایی زوار اربعین حسینی مراجعه‌کننده به استان ایلام و مرز مهران در مسیرهای تردد زوار دایر می‌شود.

وی، بابیان اینکه این تعداد موکب به‌صورت تجمیعی در 32 مجتمع از 25 مهرماه سال جاری تا 13 آبان در خدمت زوار حسینی خواهد بود، تصریح کرد: این موکب‌ها با حضور عوامل اجرایی و مردمی به‌صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف نقش مهمی در خدمت‌رسانی به زوار عزیز بر عهده خواهند داشت.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام، یادآور شد: همچنین 170 موکب در مهران و پایانه مرزی این شهر به‌صورت مردمی فعالیت می‌کنند و این کمیته آمادگی لازم برای صدور مجوز موکب‌ها در اربعین سال جاری را دارد.

علوی فر، بابیان اینکه 75 مسجد کار اسکان و تغذیه ویژه زوار حسینی در طول ایام اربعین حسینی بر عهده‌دارند، ابراز کرد: بر اساس هماهنگی‌های ایجادشده و مصوبه ستاد اربعین حسینی استان، دستگاه‌های اجرایی نباید از اعتبارات خود برای ایجاد موکب در ایام اربعین در مرز مهران استفاده کنند و مواکب باید به‌صورت مردمی برپا گردند.

وی، ضمن تقدیر از مردم ولایی و عاشق اهل‌بیت (ع) استان ایلام در راستای کمک به موکب‌ها و کمیته مشارکت‌های مردم در راستای خدمت به زوار حسینی در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و مردم ولایی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و دفتر کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین واقع در چهارراه مادر تحویل دهند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد