سرویس: سیاسی
کد خبر: 34237
|
12:24 - 1397/07/22
نسخه چاپی

معاون امور استانهای صدا و سیما در گفتگو با ایلام بیدار:

قرارگاه رسانه ای میرجاوه افتتاح می شود/پوشش 15700 دقیقه ای اربعین در سال گذشته

قرارگاه رسانه ای میرجاوه افتتاح می شود/پوشش 15700 دقیقه ای اربعین در سال گذشته
علی دارابی معاون امور استانهای صدا و سیما گفت:امسال و برای اولین بار قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز میرجاوه آغاز به کار خواهد کرد.

علی دارابی معاون امور استانهای صدا و سیما در حاشیه آغاز به کار قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز مهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار گفت:صدا و سیما از ماهها قبل آمادگی پوشش رسانه ای اربعین را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد:به همین منظور قرارگاه رسانه ای اربعین در مهران امروز رسما کار خود را آغاز کرده و در روزهای آینده نیز این قرارگاه در شلمچه و چذابه دائر خواهد شد.

دارابی افزود:در مرز خسروی نیز این آمادگی وجود دارد تا قرارگاه رسانه ای کار خود را آغاز کند و برای اولین بار نیز چنین قرارگاهی در مرز ایران و پاکستان در میرجاوه راه اندازی خواهد شد تا حضور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) که از کشورهای همسایه وارد ایران می شوند را پوشش دهیم.

معاون امور استانهای صدا و سیما در ادامه به اقدامات سال گذشته صدا و سیما اشاره و گفت:در سال گذشته 15700 دقیقه گزارش،فیلم ومستند از قرارگاههای رسانه ای دریافت و منتشر شد.

وی گفت:همچنین 7220 دقیقه شبکه های سراسری به پوشش رخداد بزرگ اربعین پرداختند و 1440 دقیقه نیز شبکه های برون مرزی و ارتباط با شبکه های خارج از کشور در دستور کار قرار گرفت.

دارابی تاکید کرد:برای پوشش مطلوب اربعین در سال گذشته 700 خبرنگار به کار گرفته شد.

وی عنوان کرد:الحمدالله تمام زیرساخت های لازم برای پوشش رسانه ای اربعین در مرز مهران فراهم شده و برای پخش مطلوب این پوشش 113 کیلومتر فیبر نوری ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب