سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34234
|
11:22 - 1397/07/22
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

آماده استقبال از زائران اربعین هستیم

آماده استقبال از زائران اربعین هستیم
استاندار ایلام گفت:با همراهی مردم مرز دار استان اربعین امسال پرشورتر از سال های گدشته و در نهایت امنیت و آرامش برگزار شود.

به گزارشايلام بيدار،"قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام صبح امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: اقدامات شاخصی در زمینه امنیت و آرامش در مرز مهران اندیشیده شده است.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه مجموعه نیروی انتظامی یگان های زیادی را جهت تامین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام کرده است، گفت: از لحاظ کنترل مسائل قانونی همانند پیشگیری از رویدادهای غیرقانونی و مواد مخدر از صفر تا 100 اندیشیده شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای بهبود زیرساخت های استان نسبت به سال گذشته انجام شده است، گفت: با آمادگی بیشتری به استقبال اربعین خواهیم رفت.

سلیمانی ادامه داد: امیدواریم با همتی که در مجموعه مدیریتی استان وجود دارد و با استفاده از توان نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح، مراسمی منظم و با امنیتی ویژه داشته باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همراهی مردم مرز دار استان اربعین امسال پرشورتر از سال های گدشته و در نهایت امنیت و آرامش برگزار شود.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب