سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34203
|
13:28 - 1397/07/19
نسخه چاپی

پیام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان در پی انتخاب حجت الاسلام کریمی تبار به عنوان امام جمعه جدید ایلام؛

انتخاب جنابعالی یقینا نوید بخش برکات فراوان خواهد بود

انتخاب جنابعالی یقینا نوید بخش برکات فراوان خواهد بود
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام انتصاب حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به عنوان نماینده ولی فقیه استان را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایلام بیدار ، در پی انتصاب نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج دکتر، الله نور کریمی تبار (دامت توفیقاته) نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام؛

انتصاب شایسته جنابعالی که از چهره های درخشان علمی حوزه و دانشگاه و با سوابق انقلابی و مدیریتی در سطوح مختلف می باشید، به سمت خطیر نمایندگی ولی فقیه استان ایلام و امام جمعه شهر ایلام از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی ، امام خامنه ای (مد ظله العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم . ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جنابعالی که از فرزندان برومند و درد آشنای استان شهید پرور ایلام می باشید ، یقینا نوید بخش برکات فراوان خواهد بود. بی شک این حضور ارزشمند در سایه عنایات خاصه آقا امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان ، مقام معظم رهبری مسیر رشد ، توسعه و شکوفایی و رفع محرومیت استان را هموار تر خواهد ساخت. همچنین برخود لازم می دانم که از خدمات و مجاهدت های ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین ، لطفی ، تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را دارم.

 

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد