سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34167
|
07:53 - 1397/07/17
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایوان:

FATF منفعت تضمینی برای ایران ندارد/ مجلس خواسته های دشمن را پیاده نکند

FATF منفعت تضمینی برای ایران ندارد/ مجلس خواسته های دشمن را پیاده نکند
امام جمعه موقت ایوان گفت :پذیرفتن قرارداد FATF زمینه تسلیم شدن در برابر خواسته های دشمن است.

به گزارشايلام بيدار، "حجت الاسلام علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان در این خصوص گفت: روز گذشته نمایندگان در اشتباهی دیگر همانند برجام، کنوانسیون جدیدی که هیچ منفعت تضمینی برای ملت ایران ندارد را تصویب کردند.

حجت الاسلام احمدیان اظهار کرد :پذیرفتن قرارداد FATF زمینه تسلیم شدن در برابر خواسته های دشمن است.

وی با بیان اینکه طبق کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (FATF) همه امتیازات برای آنهاست نه ما، گفت: طبق مفاد FATF نه تنها گشایشی برای ما به وجود نخواهد امد بلکه دشمن به تمامی اطلاعات ما واقف شده، بر نقاط قوت و ضعفمان اشراف پیدا می‌کند و هر زمان اراده کند بر ما فشار تحمیل خواهد کرد؛ پس پیوستن ما به این کنوانسیون گشایشی برای آن‌ها خواهد بود.

احمدیان یادآور شد: شاید کشورهای  زیادی  به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم پیوسته باشند ولی هدفگذاری اینچنین معاهداتی تحت فشار قراردادن کشوری همچون ایران است.

وی در پایان گفت : همه مسئولان و خصوصا نمایندگان مجلس باید بدانند که ما میرات دارخون  هزاران شهید گلگون کفن هستیم که برای پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه وسربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی  از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی سربلند باشد،پس نمایندگان در تصویب لوایح منافع ملی را در نظر بگیرند چرا که مجلس جای آزمون و خطا نیست.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب