سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34152
|
13:25 - 1397/07/15
نسخه چاپی

نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در ایلام برگزار شد

نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در ایلام برگزار شد
نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان صبح امروز در ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام "علی چراغی پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان باشکوه تمام اقشار مختلف مردم به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان ایلام برگزار می‌شود.

 وی، بابیان اینکه 13 آبان یادآور حوادث بسیار مهمی در تاریخ شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حذف نمادها استکبار جهانی از صفحه ایران است، ابراز کرد: در این روز دانشجویان پیرو خط امام راحل لانه جاسوسی آمریکا را با حضور سایر اقشار مختلف مردم تصرف کردند که نشان‌دهنده عزم جدی ملت برای مبارزه با استکبار جهانی بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، یادآور شد: دانشجویان مسلمان پیرو خط امام راحل با تصرف لانه جاسوسی درواقع مرکز طراحی و نفاق نظام سلطه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تسخیر کردند و اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی را در برابر ابرقدرت‌های جهان و استکبار جهانی به رخ کشاندند.

چراغی پور، بابیان اینکه 13 آبان تنها یک حادثه صرفاً سیاسی نبود، گفت: در 13 آبان درواقع مرکز طراحی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و توطئه‌های آنان در داخل کشور برچیده شد و امروز نیز با توجه به شرایطی که وجود دارد لازم است راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی، تأکید کرد: با حضور در این راهپیمایی پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حفظ آرمان‌های حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی پای صحنه هستند و عدم وابستگی به بیگانگان و رد سلطه‌پذیری به میدان خواهند آمد و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در سطح ادارات و نهادهای دولتی برگزار شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: با توجه به اینکه در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستیم می‌طلبد برنامه‌های بسیار خوب ویژه‌ای برگزار شود و همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه این آیین مورد انتظار است.

چراغی پور، گفت: راهپیمایی مردمی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم از جامعه با حضور نسل انقلاب و نسل جدید برگزار می‌شود و کلیه تمهیدات لازم برای برگزار باشکوه این آیین در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف و هماهنگی با ائمه محترم جمعه و فرمانداران فراهم‌شده است.

گفتنی است، در این نشست اعضای ستاد گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در خصوص برگزاری باشکوه این آیین باهم بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب