سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 34141
|
10:01 - 1397/07/15
نسخه چاپی

فرمانده مرزبانی استان ایلام خبر داد؛

بکارگیری تجهیزات پیشرفته برای کنترل تردد زائران اربعین در مرز مهران

بکارگیری تجهیزات پیشرفته برای کنترل تردد زائران اربعین در مرز مهران
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: هیچ کس بدون روادید و مدارک قانونی از مرز ما عبور نخواهد کرد، هم ما و هم طرف عراقی تجهیزات و امکانات بیشتری بکار گرفته ایم تا این امر محقق شود.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "یحیی اللهی"، فرمانده مرزبانی استان ایلام در نشست خبری با رسانه های استان گفت: مأموریت امسال مرزبانی استان ایلام علاوه بر تسهیل و روان سازی تردد زوار کربلای معلی، تامین امنیت مرزها در داخل و خارج از کشور است.

وی گفت: مرزبانی برای ایام اربعین آمادگی کامل دارد و هم ما و هم طرف عراقی با جدیت به دنبال این هستیم در اربعین سال جاری تسهیلات بهتری به زائران اربعین ارائه شود.

اللهی اظهار داشت: 

فرمانده مرزبانی استان ایلام افزود: برای تسلط و کنترل بیشتر مرزهایمان در ایام اربعین چهیچ کس بدون روادید و مدارک قانونی از مرز ما عبور نخواهد کرد، هم ما و هم طرف عراقی تجهیزات و امکانات بیشتری بکار گرفته ایم تا این امر محقق شود.ند فروند پهباد پیشرفته مجهز پیش بینی شده که با مدیریت ما طول نوار مرزی را مورد پایش دقیق خود قرار خواهند داد.

اللهی با اشاره به اینکه میزان قاچاق کالا و تردد غیرمجاز در مرزهای استان در حد صفر است، افزود: هم اکنون پاسگاه های مرزی استان از امکانات برق و آب برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد