سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34125
|
11:10 - 1397/07/12
نسخه چاپی

سردار عراقی در اجتماع عظیم بسیجیان ایلام:

بسیج بهترین سرمایه نظام است/ قدرت بسیجی پشت موشک های ایران

بسیج بهترین سرمایه نظام است/ قدرت بسیجی پشت موشک های ایران
سردار عبداله عراقی گفت: حضور مقتدرانه و با بصیرت بسیجیان در صحنه ها و در کنار ولایت باز هم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "عبداله عراقی"، از فرماندهان دفاع مقدس صبح امروز در اجتماع عظیم بسیجیان استان ایلام در محل مصلای ایلام گفت: با شروع ۸ سال دفاع مقدس که هنوز از آمادگی کاملی در حوزه نظامی و در سپاه و ارتش برخوردار نبودیم اما با حضور بسیج کمبودهای خود را جبران کردیم.

وی اظهار کرد: بعد از دوران دفاع مقدس نیز بهترین نقش را در حوزه های دیگر از جمله اقتصاد توسعه و امنیت ایفا کرده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: دشمنان نظام و انقلاب با همه امکانات بر علیه ما به ما خواستند اما بسیج پوزه همه دشمنان را به خاک مالید.

عراقی ادامه داد: حضور مقتدرانه و با بصیرت بسیجیان در صحنه ها و در کنار ولایت باز هم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی عنوان کرد: بسیج بزرگترین سرمایه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر جا مشکلی باشد بسیج ورود کرده و مشکلات حل می شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: اقتدار موشکی ایران نتیجه تلاش های بسیجیان است و اگر حزب دموکرات بر علیه بسیجیان توطئه می کرد موشک ها اتاق فکر آنان را هدف قرار داده و هنوز نتوانسته اند جنازه ها را جمع آوری و از زیر خاک بردارند.

عراق تصریح کرد: قدرت بسیجی پشت موشک های ایران است و دشمنان از این هراس دارند، لذا دشمن درصدد است تا با فشار اقتصادی ملت ایران را از زانو دربیاورد و اگر به اتکا داخل روی بیاوریم و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب