سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34123
|
19:18 - 1397/07/11
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام:

500 ویژه برنامه هفته ناجا در ایلام اجرا می شود

500 ویژه برنامه هفته ناجا در ایلام اجرا می شود
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: در مرحله دوم هفته نیروی انتظامی که از ۱۳ مهرماه آغاز می شود بیش از ۷۵ برنامه اصلی و ۵۰۰ برنامه فرهنگی در مدت یک هفته اجرایی خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی برزگ اربعین حسینی (ع) گفت: زیرساخت ها نسبت به سال گذشته بسیار توسعه پیدا کرده و تمام شرایط و امکانات و امنیت مطلوب در منطقه برقرار و استان ایلام با آمادگی کامل میزبان زائران اربعین حسینی (ع) است.

وی با تأکید بر اینکه خروج و پذیرش زائران اربعین حسینی(ع)  بدون ویزا ممنوع است، گفت: از زائران عزیز خواهشمندیم بدون ویزا به مرز مراجعه نکنند زیرا هیچ گونه گذرنامه و ویزایی در مرز مهران صادر نمی شود.

اجرای بالغ بر بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته ناجا

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال برنامه های هفته ناجا در ۲ مرحله برنامه ریزی و اجرایی شده است، گفت:  مرحله اول برنامه های هفته ناجا با دهه ولایت همزمان شد که بالغ بر ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی به اجرا درآمد.

وی افزود : در مرحله دوم هفته نیروی انتظامی که از ۱۳ مهرماه آغاز می شود بیش از ۷۵ برنامه اصلی و ۵۰۰ برنامه فرهنگی در مدت یک هفته اجرایی خواهد شد.

سردار یاری حضور صددرصدی کارکنان در نماز جمعه ، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش پلیس و اصناف و ...  را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی گفت : محور برنامه های امسال هفته ناجا در راستای تحقق شعار سال جمهوری  اسلامی ایران حمایت از کالای ایرانی، تولید و اشتغال با محوریت بهینه سازی منابع مالی، کاهش هزینه ها، صرفه جویی و استفاده از امکانات موجود سازمانی و رعایت شان و فضیلت های ماه محرم اجراء و برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزایش احساس امنیت در جامعه، ارتقاء سرمایه های اجتماعی پلیس، جلب مشارکت مردم در تولید امنیت و توسعه، قانون مداری درجامعه و ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان را از رویکردهای اصلی پلس در برنامه های هفته ناجا عنوان کرد.

پلیس مقتدر امین مردم

سردار یاری با اعلام اینکه امسال شعار پلیس مقتدر امین مردم برای این هفته انتخاب شده است گفت: برخورداری از پلیس و نیروی مقتدر از اصلی ترین مطالبات مردم است که انتظامی استان در پی آن است تا بر اساس شاخص ها و استاندارهای لازم پلیسی محبوب، مقتدر و مطلوب به جامعه معرفی نماید.

وی بر تقدم اصل پیشگیری قبل از بروز جرم تاکید و اظهار داشت: سعی ما این است تا با برنامه ریزی ها و اقدامات خود حس برخورداری از امنیت مطلوب اجتماعی و روانی را در جامعه رونق ببخشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد