سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 34098
|
08:35 - 1397/07/10
نسخه چاپی

مدیر حج و زیارت استان در گفتگو با ایلام بیدار:

استقرار کنسولگری عراق در ایلام/ دفاتر زیارتی حق دریافت وجه اضافی از زائران را ندارند

استقرار کنسولگری عراق در ایلام/ دفاتر زیارتی حق دریافت وجه اضافی از زائران را ندارند
مدیر حج و زیارت استان ایلام، از استقرار کنسولگری عراق به‌منظور صدور ویزا برای اربعین حسینی در مرکز این استان خبر داد.

"سید حمید مصطفایی" مدیر حج و زیارت استان ایلام، در گفتگو باایلام بیداربا اشاره به آغاز ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح از پنجم مهرماه سال جاری، اظهار کرد: کنسولگری عراق در استان برای صدور ویزای اربعین زائران حسینی در ایلام استقراریافته است.

مدیر حج و زیارت استان ایلام تصریح کرد: اعضاء تیم کنسولگری موقت جمهوری عراق روز شبنه وارد استان ایلام شدند و این تیم در راستای صدور ویزای اربعین حسینی(ع) کار خود را از روز دوشنبه 9 مهرماه آغاز کرده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام، یادآور شد: هزینه صدور ویزای اربعین حسینی مبلغ 41 دلار است که هزینه بیمه و خدمات درمانی هم اضافه‌شده است و زائر حدود 385500 تومان به‌صورت ریالی از طریق درگاه اینترنتی سامانه سماح واریز می‌کند.

مصطفایی، با اشاره به اینکه دفاتر زیارتی حق دریافت هیچ‌وجه اضافه تحت هیچ عنوانی را ندارند، گفت: طبق سنوات گذشته دفتر کسنولی عراق در شهر ایلام مستقرشده و کار صدور ویزای برای زوار اربعین حسینی به‌خوبی انجام می‌گیرد.

وی، با اشاره به آسیب‌شناسی فرایند صدور ویزا در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: امسال موارد و مشکلات صدور ویزا احصای شده که ان شا الله در سال جاری روند ثبت‌نام به شکل بهتری و تسهیل در امور انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب