سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34074
|
08:18 - 1397/07/08
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

دشمن به دنیال ناامید کردن مردم است

دشمن به دنیال ناامید کردن مردم است
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: دشمن می خواهد با سوء استفاده، موج نا امیدی و بی اعتمادی را در جامعه گسترش دهد.

به گزارشايلام بيدار، "شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام و نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس در نشست شورای برنامه ریزی اظهار داشت: توجه به اقتصاد و معیشت مردم امری بسیار مهم است چرا که دشمن می خواهد از این مهم سوء استفاده کرده و موج نا امیدی و بی اعتمادی را در جامعه گسترش دهد.

وی افزود: کشور امروز با شرایط جدیدی روبرو شده که می طلبد مسئولان با همدلی و همکاری برای عبور از مشکلات چاره اندیشی کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.
نماینده حوزه جنوبی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در استان ایلام که نیازمند توسعه و سرمایه گذاری است مشکلات باید رصد شده تا با گره گشایی زمینه برای حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف مسیر توسعه هموار شود.
کاظم زاده به نگاه توسعه محور مدیران به استان تاکید کرد و یادآور شد: توزیع اعتبارات باید از نگاه جمعیتی برداشته شود ما در استان ظرفیت های بسیار خوبی که در بخش نفت، گاز، گردشگری، مرز، منطقه آزاد، کانی های غیر فلزی و ... جهت سرمایه گذاری برخواردار هستیم.
وی اضافه کرد: متاسفانه استقبال سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه گذاری در استان کم است و همین مساله و دامن زدن به بیکاری موجب مهاجرت شده و تبعات زیادی برای استان به دنبال داشته است.
کاظم زاده گفت: باید توجه بیشتری به استان بشود تا جایگاه مورد نظر را در امر توسعه پیدا کنیم و مشکلات اصلی مردم اعم از بیکاری و اقتصاد برطرف شود.
وی ادامه داد: سرانه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی در ایلام ضعیف است اما به رغم کارهای زیادی که صورت گرفته، تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله داریم که نیازمند توجه به این بخش ها هستیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد