سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34070
|
07:54 - 1397/07/08
نسخه چاپی

رئیس ورزش و جوانان سیروان:

سیروان صاحب سه فضای ورزشی می شود

سیروان صاحب سه فضای ورزشی می شود
رئیس ورزش و جوانان سیروان گفت: با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در شهرستان سیروان سه طرح ورزشی در مرکز شهرستان در اولیت پیگیری و موافقت قرار گرفت.

به گزارشايلام بيدار، "طالب فرجی"، رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان گفت: روز پنجشنبه، "سعید نمکی" معاون امور اجتماعی و عمومی مدیریت و برنامه ریزی کشور به همراه هیاتی از مرکز و استان برای پیگیری کمبود های سیروان در چهار حوزه مختلف ورزشی، آموزشی، بهداشت و فرهنگ وارد شهرستان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان افزود: معاون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور سپس در جلسه شورای ادارای شهرستان که با حضور رحیمی مقدم فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار کارزان و برخی مدیران دستگاهای اجرائی استان و شهرستان در محل فرمانداری شرکت کرد.

فرجی اظهار داشت: در این جلسه فرماندار شهرستان گزارشی جامع از وضعیت شهرستان و با بررسی کمبود حوزه های مختلف ارائه نمود، که در پایان این جلسه با احداث سه طرح ورزشی در مرکز شهرستان موافقت گردید.

وی ادامه داد: فضاهای ورزشی شامل استادیوم ورزشی، استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره از جمله این طرح هاست که با پیگیری های مدیر کل ورزش و جوانان استان و همچنین فرماندار شهرستان در آینده در شهرستان اجرا خواهد شد.

سیروان نوین

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد