سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34051
|
10:10 - 1397/07/05
نسخه چاپی

یک نماینده مجلس در گفتگو با ایلام بیدار:

منتظر برخورد قضایی با رسانه های تفرقه افکن میان روابط ایران و عراق هستیم

منتظر برخورد قضایی با رسانه های تفرقه افکن میان روابط ایران و عراق هستیم
یک نماینده مجلس گفت: برخی ها چشم دیدن روابط خوب میان ایران و عراق را ندارند و درصدد ساقط کردن نظام هستند.

"حسن بهرام نیا"، نماینده مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص تفرقه افکنی برخی رسانه ها میان ملت ایران و عراق گفت: ملت ایران و عراق بعنوان دو کشور دوست و همسایه از تعاملات و اشتراکات زیادی برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: مهمترین حسن این روابط همجواری است که آمار 55 درصدی شیعیان در این کشور گواه و تأیید نمونه های اشتراکات و تعاملات میان این دو کشور تلقی می شود.

این نماینده مجلس افزود: مردم عراق از دوست داران امام رضا (ع) در ایران و مردم ایران نیز از دوست داران و محبین امامین معصوم در عراق هستند و همین موضوعات باعث دوستی و اتحاد بیش از پیش این دو ملت شده است.

بهرام نیا ادامه داد: امروزه می بینیم که رفت آمدهای دینی و مذهبی میان دو کشور به اوج خود رسیده و حتی افراد زیادی از کشور عراق برای درمان پزشکی به ایران مراجعه می کنند.

وی تصریح کرد: با این وجود و این ارتباط تنگاتنگ میان این دو کشور اما برخی نمی خواهند وحدت میان ایران و عراق وجود داشته باشند و در حقیقت چشم دیدن آن را ندارند و به دنبال قطع ارتباط ایران با دنیا هستند.

این نماینده مجلس بیان کرد: بنده معتقدم کشانی که به دنبال قطع روابط ایران با کشورهای دنیا و به خصوص ملت های دوست ما هستند، در راستای ساقط کردن نظام است،لذا بیان کردن موضوعاتی که نمی توان درستی آن را به اثبات رساند باید مورد رسیدگی تا حصول نتیجه نهایی انجام گیرد.

بهرام نیا با اشاره به پگیرهای قوه قضاییه در خصوص برخورد با رسانه هایی که به این قبیل مسائل و تحرکات دامن می زنند نیز گفت: اگر در جریان بررسی ها ثابت شود که این رسانه ها در راستای جدایی میان دو ملت این موضوعات را منتشر کرده اند باید برخورد قاطع با آنان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: رعایت خط قرمزها از جمله موادری است که باید رسانه ها به آن توجه ویژه داشته باشند و برخی رسانه ها نباید از عینک بدبینی به این چنین مسائلو موضوعات نگاه کنند.

این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: منتظر برخورد قضایی با رسانه های تفرقه افکن میان روابط ایران و عراق هستیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد