سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34049
|
08:52 - 1397/07/05
نسخه چاپی

خاطرات یک رزمنده دفاع مقدس:

19 سالگی به جبهه رفتم/ ضربات مهلک رزمندگان به رژیم بعثی در تنگه کوشک

19 سالگی به جبهه رفتم/ ضربات مهلک رزمندگان به رژیم بعثی در تنگه کوشک
رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:حضور در جبهه برایم زندگی ساز بود و این دوران را بهترین دوران زندگی ام می دانم.

به گزارشايلام بيدار ، در هفته مبارک و مقدس دفاع مقدس قرار داریم، هفته ای که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در این هفته ویژه برنامه های خاصی در سراسر کشور برگزار می شود.

هفته دفاع مقدس فرا رسید و ما را به یاد دلاورمردیهای زمندگان اسلام انداخت، دلاورمردانی که جان خود را به خطر انداختند تا اسلام و انقلاب زنده بماند ، از خانه و خانواده دور شدند تا با دشمنان و باطلانی بجنگند که قصد فتح سرزمین ما داشتند ، قصد فروپاشی انقلاب را داشتند انقلابی که برخواسته از عزم مردمی مسلمان و مبارز در مقابل کفر و استبداد بود .

حماسه جاوید دفاع مقدس سرشار از خاطراتی است که حافظه تاریخ را پر از غرور و افتخار کرده است؛ در این راستا بلاشک انتقال مفاهیم پرمغز دفاع مقدس، مرهون راویان و رزمندگانی است که با فصاحت و بلاغت خود، چراغ تابناک مهر و مجاهدت را برافروخته و بیرق آزادی و ظفر را بر بام ایران اسلامی به اهتزاز درآورده اند.

19 سالگی به جبهه رفتم

غلام کاظمی رزمنده و پاسدار دوران دفاع مقدس در این باره می گوید: متولد سال 1340هستم از سن 19سالگی با حضور در جبهه های حق علیه باطل از میهن و خاک ایران اسلامی دفاع کردم.

کاظمی ادامه داد: در سال 1359که رژیم عراق به ایران اسلامی  حمله ور شد هنوز شاکله نظام شکل نگرفته بود اما رزژیم بعث عراق از حمایت کشوورهای زیادی برحوردار بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه خانواده اش با حضور در جبهه ها موافقت کردند می گوید: مادرم قبل از سال 1359به رحمت خدا رفته بود اما خواهرم میل و رغبت زیادی را در من برای حضور در جبهه ایجاد کرد به طوری که برای فراهم ملزومات ضروری ام تلاش زیادی کرد.

کاظمی بیان داشت: برای حضور در جبهه  با شهید عبدالمهدی پیرحیاتی به منطقه سومار اعزام شدیم و در ابتدا با یک اسلحه ام  یک از من امتحان تیراندازی گرفته شد که خوشبختانه در ان روز توانستم خوب  عمل کم و نظر فرمانده را به خود جلب کنم.

ضربات مهلک رزمندگان به رژیم بعثی در تنگه کوشک

وی تصریح کرد: در سال 67بود که عراق سعی کرد از طریق  تنگه کوشک به مرکز استان برسد که خوشبختانه با حضور بموقع  رزمندگان و مردم عامه تا پل هفته دهنه دشمن به عقب رانده شد   جلوی تهاجم دیگر  گرفته شد.

وی در پایان گفت: در روزهای اخیر شاهد حادثه ترور در اهواز بودیم که این امر نشانگر ناتوانی دشمن است و دشمن بداند مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و از خاک و کیان اسلامی دفاع خواهند کرد.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب