سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34047
|
07:55 - 1397/07/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب محوری بوده است

نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب محوری بوده است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امروز نیز لازم است زنان جامعه با الگو گیری نقش زنان در دوران دفاع مقدس، نقش خود را در تربیت فرزندان و تقویت بنیان خانواده ایفا نمایند.

به گزارشايلام بيدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)در همایش سفیران فرهنگ ایثار و شهادت که در مجموعه رفاهی لاله ایلام برگزارشد اظهار داشت:  دوران دفاع مقدس مشترکی از همکاری و تعاون و ایثار و شهادت بود وهمراهی زنان در خلق حماسه دفاع مقدس انکار ناپذیر است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:مساعدت زنان در پشتیبانی از رزمندگان، طیف گسترده‏ای از فعالیت‏ها را در برمی گرفت که تقویت روحیه رزمندگان برای حضوری هر چه پرشورتر در جبهه‏‌ها و تشویق مداوم آنان، یکی از مهم‌ترین و بارزترین فعالیت‏‌های زنان در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی عراق بر ایران  بود.

وی با اشاره به صحنه‌های بدرقه کاروان‌های اعزامی به جبهه‌های جنگ  افزود: حضور خواهران و همسران و مادران رزمندگان در مراسم بدرقه رزمندگان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نمونه بی نظیری از تقویت روحیه رزمندگان است.

حسینی گفت: بستن پیشانی بندهای  مسافران جبهه و جنگ توسط مادران و بستن کوله بار سفرشان در اعزام‌ها  و آنان را مهیای اعزام به جبهه کردن را هیچگاه نمی‌توان فراموش کرد که نقش زنان در خلق حماسه دفاع مقدس بی بدیل بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه افزود: امروز نیز زنان بسیجی  با وفاداری به ولایت و پاسداری از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد هیچ بیگانه‌ای نگاه خصمانه‌ای به  انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی افزود:  زنان ایلانی مادران و خواهران و همسران دیروز رزمندگان دفاع مقدس و امروز استقامت و پایمردی در جنگ نابرابر اقتصادی و روانی دشمن تمامی توان و تلاش خود را جهت تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌اند و رسالت زینبی خود را همواره حفظ می‌کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب