سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33991
|
10:22 - 1397/06/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است/ نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن هستند

دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان است/ نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن هستند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان و به خصوص امریکا است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از حوادث مهم در تاریخ کشور ما جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است که همه ملت به‌اندازه وسع خود در این جنگ کاملاً نابرابر مشارکت داشتند و از جان و مال خود درراه دفاع از میهن اسلامی ایران گذشتند و اجازه دست ‌درازی به مرزهای ایران اسلامی را به صدامیان ندادند.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است رزمندگان اسلام با ایستادگی و مقاومت خود هیبت استکبار جهانی را به زیر کشیدند و توانستند پرچم پرافتخار اسلام و ایران را برفراز دنیا به اهتزاز درآورند.

حسینی افزود: عزت و آرامشی که امروز در کنار خود داریم حاصل جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان و شهدایی است که با حضور پرشور خود در جنگ ، مرگ را به سخره گرفتند و با ایمان و بالندگی و همچنین تدابیر هوشمندانه امام راحل (ره) راه پیروزی ها را هموار کنند و با شکست دشمن متجاوزگر حقانیت اسلام را به اثبات برسانند.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: جنگ و دفاع مقدس مظهری از بارزترین صفاتی بود که انقلاب و نظام به آن می بالد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن هستند، بیان کرد: آنچه باید به آن توجه کرد اینکه دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان و به خصوص امریکا است.

حسینی در پایان به رزمایش اقتدار عاشورائیان بسیج اشاره و گفت: این رزمایش نشان از حضور مردم برای امنیت است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب