سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33974
|
11:55 - 1397/06/29
نسخه چاپی

گزارش؛

شور "سازندگی" در "رزمایش خدمت"/جهادگرانی که امید را در مناطق محروم زنده می کنند +تصاویر

شور "سازندگی" در "رزمایش خدمت"/جهادگرانی که امید را در مناطق محروم زنده می کنند +تصاویر
جهادگران شهرستان ایوان باحضور خوددر مناطق محروم به کار جهادی پرداختند.

به گزارشايلام بيدار،هر جهادی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر مانعی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است ، روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه قامتش خواهد شد.

حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.

رزمایش خدمت برای محرومیت زدایی در جای جای کشور در حال برگزاری است  در شهرستان ایوان نیز مانند سایر شهرستانها در این رزمایش پیش قدم بوده و تا کنون  جهادگرانی را در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم شهرستان  اعزام شده اند.

 سرهنگ عارف یاسمی فرمانده سپاه ناحیه ایوان در این راستا در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد : بسیج در عرصه‌های مختلف در جهت خدمت رسانی به جامعه تلاش می‌کند. 

وی افزود: از جمله موضوعات خدمت رسانی که با همت بسیج سازندگی در راستای کمک به مردم انجام می‌شود، بحث اردوهای جهادی است که کار جهادی ویژه‌ای در اردوهای جهادی انجام خواهد شد. 

وی افزود :32گروه جهادی در سطح شهرستان فعالیت دارند که در طول مدت رزمایش  در مناطق  محروم شهرستان  به کار جهادی پرداختند.

 

جویزر

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب