سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33969
|
17:45 - 1397/06/28
نسخه چاپی

نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

غیرت دینی و اتکا به خود دو درس مهم عاشورا/ فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است

غیرت دینی و اتکا به خود دو درس مهم عاشورا/ فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است
نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتکا به خود و غیرت دینی دو پیام مهم اردوگاه حسینی است.

به گزارشايلام بيدار، آیت الله "محسن سعیدی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در مراسم تاسوعای دره شهر گفت: اتکا به خود و غیرت دینی دو پیام مهم اردوگاه حسینی است.

وی اظهار کرد: خود اتکایی به گونه ای در قیام عاشورا بعنوان یک پیام رسا و روشن وجود داشته که شب عاشورا امام حسین(ع) بیعت را از اصحاب برداشت. شرایطی که کشور در ان قرار گرفته بسیار به شعب ابی طالب شباهت داشته وقتی انان با اتکا برخود ان برهه را گذرانده اند ما نیز می توانیم.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری افزود: به گفته بعضی از دولتیها وضعیت فعلی مملکت بخاطر بی تدبیری برخی مسئولین بوده است. این مشکلات عمدتا به خاطر گوش ندادن به فرمایشات مقام معظم رهبری ،عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی و امید به بیرون از کشور است.

سعیدی ادامه داد: خوشبختانه دولت متوجه شده که باید بدنبال گام های محکم و تصمیم های اساسی برود. اگر در این شرایط با استحکام تمام بایستیم به گفته رهبرانقلاب این گردنه را نیز رد خواهیم کرد. اگر انحراف در دین و جامعه را دیدید تماشاچی و ساکت نباشید چرا که باید در مقابل این هجمه ها ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: فضای مجازی ضرورت ما بوده به همین خاطر رییس جمهور بعنوان رییس شورا فضا مجازی و در اختیار داشتن ورزات ارتباطات باید با همت مسئولین یک برنامه بومی به مردم ارایه دهند. فضای مجازی به خاطر ناامنی، خلل در امور امنیتی و ایجاد اغتشاشات، در اختیار داشتن اطلاعات اکثر مردم، فحشا، توهین به اسلام و قرآن و همچنین ایجاد شبهات فراوان به قتلگاه جوانان تبدیل شده است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جوانان باید مواظب بوده وبرای برداشتن سرورهای خارجی و جایگزین کردن سرورهای داخلی از مسئولین مرتبط با این موضوع مطالبه گری داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب