سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33960
|
00:44 - 1397/06/27
نسخه چاپی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:

استقرار 6 فروند بالگرد ایام اربعین در ایلام/ ضریب پوشش امداد و نجات به پنج کیلومتر می رسد

استقرار 6 فروند بالگرد ایام اربعین در ایلام/ ضریب پوشش امداد و نجات به پنج کیلومتر می رسد
مدیرعامل هلال احمر ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی با همکاری سپاه ، نیروی انتظامی و اورژانس ۶ فروند بالگرد ویژه امداد و نجات در استان مستقر می شود.

به گزارشايلام بيدار،حسین عارفی"، مدیرعامل هلال احمر ایلام گفت: هلال احمر با توجه با وظایف خطیری که در قانون برای خدمات رسانی بویژه در هنگام بروز حوادث پیش بینی شده در ایام اربعین حسینی از ارگان های پرمسئولیت و حساس است.

وی افزود: خوشبختانه سال های گذشته نیز این آمادگی در نیروهای این سازمان به شکل قابل ملاحظه ای مشاهده شد و هرسال با درک بیشتر حوزه کاری توانستیم خدمات نسبتا قابل قبولی را ارائه و با تجربه هر سال نقایص به کمترین حد ممکن رسید.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: امسال و در ایام اربعین حسینی با همکاری سپاه ، نیروی انتظامی و اورژانس ۶ فروند بالگرد ویژه امداد و نجات در استان مستقر می شود، ضمن اینکه از بالگردهای هلال احمر نیز فراخور موقعیت استفاده خواهد شد.

عارفی افزود: استقرار بالگردها از لحاظ امنیتی در سال های گذشته چندان از استحکام خوبی برخوردار نبود که قرار است امسال محل استقرار مناسب و در دسترس برای بالگردها و وجود نگهبان لحاظ شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که در حوزه امدادرسانی دارای اهمیت است نحوه استقرار امدادگران ، نوع عمل و پوشش امدادی است و با برنامه ریزی صورت گرفته ضریب پوشش امداد و نجات در ایام اربعین حسینی (ع) از ۱۲ کیلومتر فعلی با همکاری اورژانس به پنج کیلومتر خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام ابراز داشت: پارسال ۲ نفر از زائران در ایام اربعین فوت شدند.

عارفی اظهار کرد: امدادرسانی مناسب در این ایام که با حجم سنگین جمعیت روبرو هستیم، نیازمند فرماندهی واحد و هماهنگی میان تمامی دستگاه های مسئول است.

 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب