سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33944
|
11:13 - 1397/06/26
نسخه چاپی

ایلام بیدار از رزمایش میز خدمت گزارش می دهد؛

حل مشکلات مردم در دیدارهای چهره به چهره با مسئولان + تصاویر

حل مشکلات مردم در دیدارهای چهره به چهره با مسئولان + تصاویر
در ادامه سلسله برنامه های رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، رزمایش "میز خدمت" با هدف دیدارهای چهره به چهره مردم با مسئولان استان برگزار شد.

گروه اجتماعی ایلام بیدار:: امروز نظام سلطه و استکبار جهانی در تلاش هستند مردم ایران را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تحت تاثیر عملیات روانی قرار داده و هیمنه پوشالی خود را به رخ نظام جمهوری بکشانند اما بسیجیان با عنایت به هوشمندی و رصد پایگاه‌های دشمنان انقلاب که تنها یاوه‌گو و عربده‌کش هستند رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ را طراحی کردند که یادآور دوران شیرین دفاع مقدس شود.

مردم با تأسی گرفتن از فرمان امام خمینی (ره) به‌صورت خودجوش به میدان نبرد آمدند و سپاه محمد رسول الله (ص) تشکیل و سلسله عملیات بزرگ دفاع مقدس مجدداً آغاز و منجر به شکست دشمنان شد. امروز هم با توجه به احساس چنین شرایطی سلسله رزمایش‌های از پیش تعیین شده که در استان‌های کشور برنامه‌ریزی شده بود اجرایی شد.

با عنایت به اینکه سپاه و بسیج همواره از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار هستند، صلابت و اقتدار نظام را در این رزمایش به رخ دشمنان و نظام سلطه کشیده و در راستای مردم‌دوستی، مردم‌یاری و مردم‌نوازی جهادگران استان در قالب گروه های جهادی به نقاط محروم استان اعزام شدند و فعالیت‌های خود را در راستای رسیدن به اهداف و محرومیت زدایی آغاز کردند.

در همین راستا و در استان ایلام و در ادامه سلسله برنامه های رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و بعد از رزمایش کلی و ارائه خدمات رایگان پزشکی در نقاط محرم شهر ایلام این بار رزمایش "میز خدمت" در یکی دیگر از محله های محرم ایلام برگزار شد.

هدف رزمایش گره گشایی از مشکلات مردم 

"قدرت الله کرمیان"، معاون هماهنگ کننده امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگو باایلام بیداردر این خصوص گفت: رزمایش «میز خدمت» همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی توسط بسیج کارمندی استان ایلام برگزار برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش به منظور حل مشکلات و معضلات مردم به صورت چهره به چهره و مستقیم برگزار می شود، افزود: کارشناسان ادارات استان پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام با اشاره به اجرای این رزمایش گفت: این رزمایش در مسجد النبی شهر ایلام واقع در محله هانیوان برگزار شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را خدمات رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم در مناطق محروم و آسیب دیده شهر ایلام در قالب میز خدمت عنوان کرد.

کریمیان خاطرنشان کرد: خدمات مشاوره ای به منظور حل مشکلات و معضلات اجتماعی مردم مناطق محروم و ارائه آموزش های لازم با حضور کارشناسان خبر ادارات و سازمان های استان زنجان ارائه می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب