سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33922
|
09:22 - 1397/06/25
نسخه چاپی

سرپرست اداره راه و شهرسازی ملکشاهی:

واریانت ترشابه اربعین امسال زیر بار ترافیک می رود

واریانت ترشابه اربعین امسال زیر بار ترافیک می رود
سرپرست اداره راه و شهرسازی ملکشاهی گفت: پروژه واریانت ترشابه به طول 4.5 کیلومتری برای اربعین امسال آماده بهره برداری است.

به گزارشايلام بيدار،"عباداله بابایی"؛ سرپرست راه و شهرسازی شهرستان ملکشاهی گفت: گردنه ترشابه یکی از مهمترین نقاط حادثه خیز و سخت گذر مسیر ملکشاهی به مهران محسوب می شد که فاقد هر گونه استاندارد راهسازی بود.

وی افزود: بسیاری از حوادث رانندگی منجر به فوت در سنوات گذشته در این مسیر روی می داد که اصلاح 4،5 کیلومتر طول این مسیر از سال 95 در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره راه و شهرسازی ملکشاهی تاکید کرد: مرحله نخست این پروژه سال گذشته به طول 2،5 کیلومتر و با اعتبار 70 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که بلافاصله کار احداث 2 کیلومتر باقی مانده با اعتبار 65 میلیارد ریال آغاز و تاکنون کار زیرساختی این مسیر به اتمام رسیده و عملیات آسفالت آن نیز قبل از اربعین آماده می شود.

بابایی یادآور شد : هر چند با بهره بردای از این پروژه راهسازی و حذف نقاط حادثه خیزی که در دست اقدام است شاهد توسعه مسیر ایلام - ملکشاهی - مهران هستیم اما تا تبدیل شدن این مسیر به یک راه اصلی و شریانی که از استانداردهای کافی برخوردار باشد راه طولانی در پیش رو است که امیدورایم با رویکرد مثبت مسئولان استان نسبت به این مسیر این مهم محقق شود.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن ورودی شهرهای ارکواز و دلگشا به سمت ایلام به طول پنج کیلومتر با اعتبار 160 میلیارد ریال در آینده نزدیک خیر داد و گفت: کار عملیاتی آن پس از طی شدن مراحل مناقصه و واگذاری به پیمانکار آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد