سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 33909
|
08:45 - 1397/06/24
نسخه چاپی

فرماندار ملکشاهی در گفتگو با ایلام بیدار:

10 نقطه حادثه خیز شهرستان ملکشاهی تا اربعین حذف می شود/ تجهیز مسیر دوم زائران

10 نقطه حادثه خیز شهرستان ملکشاهی تا اربعین حذف می شود/ تجهیز مسیر دوم زائران
فرماندار ملکشاهی گفت: با هماهنگی های انجام گرفته تدابیر لازم برای ایام اربعین در سطح شهرستان ملکشاهی با حضور استاندار ایلام انجام گرفته است.

"محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلام بیداردر خصوص آخرین وضعیت این شهرستان و آمادگی های لازم برای حماسه بزرگ اربعین حسینی گفت: شهرستان ملکشاهی یکی از محورهای مهم در ایام اربعین یاد می‌شود به‌طوری‌که مسیر ایلام به ملکشاهی به عنوان مسیر دوم و جایگزین انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: با هماهنگی های انجام گرفته تدابیر لازم برای ایام اربعین در سطح شهرستان ملکشاهی با حضور استاندار ایلام انجام گرفته است.

فرماندار ملکشاهی افزود: در این راستا مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز این مسیر و علاوه بر این مبلغ ۱۱ میلیارد ریال برای روکش آسفالت و جمعا ۲۶ میلیارد ریال تحویل راهداری شده تا نقاط حادثه خیز این شهرستان و به خصوص مسیر اربعین یکی پس از دیگری برداشته شوند.

تاسمه ادامه داد: امیدواریم با این تلاش ها حذف 10 نقطه حادثه خیز شهرستان ملکشاهی تا ایام اربعین نهایی و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: در ماه‌های گذشته نیز ستاد اربعین شهرستان فعال شده و جلسات مختلفی نیز با حضور امام جمعه محترم شهرستان و دیگر کمیته های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ملکشاهی ابراز امیدواری کرد شهرستان ملکشاهی با رفع نقاط ضعف در سال های گذشته بسیاری از مشکلات سال های گذشته در حوزه راه دسترسی مرتفع شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب