سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33897
|
12:19 - 1397/06/22
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع):

حضور 200 پزشک در رزمایش اقتدار عاشواریی بسیج/ 60 تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام می شوند

حضور 200 پزشک در رزمایش اقتدار عاشواریی بسیج/ 60 تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام می شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از اعزام ۶۰ تیم پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهرهای این استان در قالب برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان خبر داد.

"قدرت الله کریمیان"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در حاشیه حضور تیم‌های پزشکی بسیجیان در منطقه محروم بانبرز شهر ایلام در تشریح این خبر بهایلام بیدارگفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در قالب اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از طرف مدیریت تأمین درمان بسیجیان کشور در حال اجراست.

وی، بابیان اینکه این رزمایش باهدف اعزام بیش از تیم پزشکی، دندانپزشکی، عمومی و متخصص با خدمات پاراکلنیکی به مناطق محروم و مناطق حاشیه شهرها انجام می‌شود، تصریح کرد: در استان ایلام حضور و استقرار مراکز درمانی سیار در شش منطقه شهری انجام می‌شود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: محلات بانبرز، بانبور، سبزی آباد و کارخانه نمک در شهر ایلام و همچنین مناطق در شهر دهلران و شهر سرابله ازجمله مناطق محروم و حاشیه‌ای هستند که در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، گروه‌ها و تیم‌های پزشکی بسیجی حضور خواهند یافت و به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

کریمیان با اشاره به خدماتی که در مراسم افتتاح این رزمایش و مرکز درمانی در منطقه بانبرز ارائه می‌شود، ابراز کرد: این خدمات در حوزه تخصصی و عمومی ارائه می‌شود که در حوزه عمومی خدمات پزشک عمومی، پرستاری، دندانپزشکی، رادیوگرافی دندان، داروخانه و مامایی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه تخصصی نیز خدمات سونوگرافی، آزمایشگاه تخصصی، اکو و متخصص قلب به‌صورت رایگان در طول روز به مردم مناطق محروم به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و فردا نیز همین خدمات در منطقه سبزی آباد شهر ایلام با استقرار اکیپ‌های پزشکی ارائه می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه این مجموعه خدمات درمانی از 20 تا 29 شهریور در مناطق مختلف ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: غیر از 4 متخصص که در این تیم پزشکی حضور دارند در مورد خاصی که نیاز باشد، افراد به درمانگاه‌های تخصصی بسیج معرفی و به‌صورت رایگان و طی فرایند نوبت‌دهی این خدمات به مردم عزیز ارائه می‌شود.

گفتنی است، امروز پنجشنبه گروه‌های پزشکی در مدرسه پروین اعتصامی محله بانبرز حضور یافته و خدمات پزشکی را به‌صورت رایگان به مردم این منطقه ارائه دادند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب