سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33883
|
13:35 - 1397/06/21
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

پیگیر احقاق حق سپرده‌گذاران «خوشه طلایی» ایلام هستیم

پیگیر احقاق حق سپرده‌گذاران «خوشه طلایی» ایلام هستیم
استاندار ایلام گفت: استانداری و دستگاه قضایی تا تعیین تکلیف پرونده سپرده‌گذاران تعاون روستایی پای‌کار هستند.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در نشست بررسی پرونده خوشه طلایی تعاون روستایی ایلام که با حضور امینی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: باید تعاون روستایی پای‌کار باشد و با جدیت با مجموعه استان در راستای رفع مشکل سپرده‌گذاران تلاش کند.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی باید در استان حضور پیدا کند و شفاف‌سازی لازم در خصوص میزان سپرده‌ها و سود تسهیلات و سپرده‌ها صورت گیرد تا برنامه‌ریزی دقیقی برای بازپرداخت پول‌ها به سپرده‌گذاران انجام شود.

استاندار ایلام افزود: همچنین مکاتبه با آقای رئیس‌جمهور برای صدور دستورهای لازم انجام می‌شود تا هرچه سریع‌تر این پرونده تعیین تکلیف شود.

استاندار ایلام از اراده مصمم مدیران برای رفع مشکل سپرده‌گذاران شرکت خوشه طلایی خبر داد و گفت: مشکلات سپرده‌گذاران این شرکت با دفتر رئیس‌جمهور در میان گذاشته می‌شود.

سلیمانی دشتی، پیشنهاد انحلال شرکت را منوط به موافقت رئیس سازمان تعاون روستایی کشور دانست و گفت: در صورت انحلال اعضای هیئت‌مدیره انتصابی با مشورت دادستان با تشکیل یک هیئت تسویه، موضوعات این شرکت را بررسی کنند.

استاندار ایلام، از سفر رئیس سازمان تعاون روستایی کشور به ایلام در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تأکید کرد: می‌توان از اختیارات و اعتبارات وزارت جهاد کشاورزی و تعاون روستایی کشور برای رفع مشکل سپرده‌گذاران استفاده کرد.

وی از سپرده‌گذاران خواست که با حفظ آرامش خود مطلع باشند که تا این استانداری و دستگاه قضا پیگیر احقاق حقوق آنان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، در ادامه این نشست نماینده بانک مرکزی و دادستان پرونده و مدیرکل جدید تعاون روستایی به ارائه گزارشی از روند پرونده و اقدامات انجام‌گرفته پرداختند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب