سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33845
|
12:41 - 1397/06/19
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

عملیات اخیر سپاه علیه تروریست ها نشان از آمادگی و دفاع همه جانبه دارد

عملیات اخیر سپاه علیه تروریست ها نشان از آمادگی و دفاع همه جانبه دارد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان این مرز و بوم حرکت جهادی امام حسین (ع) در کربلا می باشد.

به گزارشايلام بيدار، سردار سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در همایش تخصصی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه ها، اصناف، هیئات مذهبی و طلایه داران گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا در راستای ترویج معروف ها و جلوگیری از منکرها گام برداریم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی اظهار کرد: بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است لذا بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان این مرز و بوم حرکت جهادی امام حسین (ع) در کربلا می باشد.

حسینی افزود: وحدت و انسجام رمز پیروزی ما در برابر همه مسائل و مشکلات بوده و باید این وحدت و انسجام همچون گذشته بیشتر خود را نشان دهد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: در سنوات گذشته تاکنون تیرهای دشمن علیه ملت ایران به سنگ خورده و در پروژه های مختلف شکست های مفتضاحنه ای را تجربه کردند برای همین هجمه های خود را به مسائل و فشارهای اقتصادی و در نهایت وضعیت معیشتی مردم سرازیر کرده اند.

وی بیان کرد: در این بایستی دولتمردان شرایط مناسب معیشتی و اقتصادی را برای مردم فراهم کنند و البته لازم است که مردم نیز دولت را همراهی و یاری کنند.

حسینی عنوان کرد: ملت ما شرایط از شرایط فعلی که سخت تر و پیچیده تر بود را که نمونه آشکار ان جنگ تحمیلی است را طی کرده است و به طبع از این قبیل مسائل و مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه به حمله اخیر سپاه به ترویست ها اشاره و گفت: عملیات اخیر نشان از آمادگی و دفاع همه جانبه دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب