سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33833
|
08:46 - 1397/06/19
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص 1700 میلیارد جهت بهسازی محوراربعین در ایلام

اختصاص 1700 میلیارد جهت بهسازی محوراربعین در ایلام
استاندار ایلام از تخصیص 170 میلیارد تومان اعتبار ظرف سه سال برای انجام عملیات راهسازی محور ایلام-صالح آباد- مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"قاسم سلیمانی‌دشتکی" استاندارایلام با اعلام این خبر که امروز با کمک بازاریان و تجار ارز وارد بازار شده است وضعیت بازار مثبت‌تر شده ، اظهار کرد: شرایطی که امروز پیش روی کشور قرار گرفته نیازمند تدبیر توام با امید است و دامن زدن به مشکلات نه تنها چیزی را حل نمی‌کند بلکه وضعیت را بدتر می‌کند .

وی با بیان اینکه تدبیر کردن در حل مشکلات و امید داشتن به حل آنها نیاز امروز جامعه است و اگر کسی می‌خواهد در این وادی نقش مثبتی ایفا نماید باید در این راستا در حرکت باشد، گفت: وضعیت داخلی عراق تاحدودی وضعیت مرز و اربعین را تحت الشعاع قرار می‌دهد .

استاندار ایلام با تاکید بر ایجاد فرصت از مشکلات پیش رو تصریح کرد: پرواضح است اگر به صورت حساب شده حرکت کنیم وضعیت پیش آمده در مرز می‌تواند میزان صادرات کشور از مرز مهران را بیشتر از قبل کند.

همچنین استاندار ایلام در دیدار با پیمانکاران راهسازی مسیرهای اربعین استان از رایزنی‌های خود در خصوص جبران خسارت پیمانکاران با رئیس سازمان برنامه و بودجه و دیگر مسئولان ذی ربط خبر داد و گفت: امیدواریم این پیگیری ها نتیجه دهد و قسمتی از مشکلات پیمانکاران حل و فصل شود.

وی در ادامه در خصوص عملیات راهسازی در محورهای اربعین، تصریح کرد: پیمانکاران نسبت به تعهدات خود عمل کنند چرا که ما براساس آن برنامه‌ریزی کرده ایم.

استاندار ایلام با اشاره به اختصاص 170 میلیارد تومان ظرف سه سال برای محور ایلام-صالح آباد- مهران اشاره و تصریح کرد: برای سال جاری بیش از 60 میلیارد تومان اختصاص یافته است که باید در این راستا اقدام لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه خواستار رفع موانع پیش روی پیمانکاران در جهت اجرای تعهدات خود شد و گفت: به دنبال این هستیم ضمن پرداخت مطالبات پیمانکاران از منابع مختلف مساعدت های لازم نیز بعمل آید.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب