سرویس: سیاسی
کد خبر: 33829
|
13:48 - 1397/06/18
نسخه چاپی

اطلاعیه سپاه در تشریح عملیات موشکی علیه تروریست‌ها؛

شلیک 7 موشک به محل جلسه سران تروریست‌ها/انتظار از اقلیم کردستان برای مراقبت جدی‌تر مرزها

شلیک 7 موشک به محل جلسه سران تروریست‌ها/انتظار از اقلیم کردستان برای مراقبت جدی‌تر مرزها
سپاه پاسداران در اطلاعیه ای با تشریح عملیات موشکی روز گذشته ، تاکید کرد: تکرار شرارت از سوی تروریست‌های اجیر شده دشمنان، با پاسخ‌های سخت و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار،در پی حمله موشکی روز گذشته سپاه به محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک‌های تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی شرارتهای ماه‌های اخیر گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی از اقلیم کردستان علیه مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران، که با اعزام تیم های متعدد تروریستی، ایجاد ناامنی و ارتکاب اعمال خرابکارانه و سلب امنیت و آرامش مردم غیور استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه را دنبال می‌کردند و با هوشمندی و آمادگی رزمندگان نیروی زمینی سپاه از جمله در عملیات‌های هفته‌های گذشته در مناطق مرزی مریوان و کامیاران ضربات مهلکی را دریافت کرده بودند، تنبیه و برخورد با متجاوزین در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

متعاقباً بی اعتنایی سران این گروهک ها به هشدارهای جدی مسئولین اقلیم کردستان عراق، مبنی بر عزم جمهوری اسلامی برای برچیدن پایگاه های آنان و ضرورت پایان بخشیدن به شرارت ها و اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی ضد ایران اسلامی، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه با مشارکت یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، روز گذشته ( شنبه ۱۷ شهریور ماه) در یک عملیات موفق، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک های پلید و جنایتکار و مرکز آموزش تروریست های وابسته را با 7 فروند موشک زمین به زمین کوتاه برد، مورد هدف قرار داد.

بر اساس گزارشات  موثق و مستند دریافتی در این عملیات، این مرکز توطئه علیه امنیت ملی ایران منهدم و ده‌ها تن از سران و عناصر مهم عملیاتی گروهک به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

این عملیات قاطع و ویرانگر نشان داد، فرزندان ملت ایران در"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، مصمم به صیانت از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی بوده و اجازه نخواهند داد تروریست های اجیر شده سازمان های جاسوسی دشمنان بیگانه، امنیت مثال زدنی کشور را به مخاطره اندازند.

در پایان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و انتظار از اقلیم کردستان برای مراقبت و کنترل جدی‌تر مرزهای مشترک، به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان هشدار میدهیم: پاسداران انقلاب و بسیجیان دلاور و بومی مستقر در مرزهای میهن اسلامی با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه، به فضل الهی و با همکاری مردم عزیز منطقه، تکرار شرارت و شیطنت از سوی آنها را با پاسخ‌های سخت تر و کوبنده تر مواجه خواهند ساخت.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب