سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 33786
|
08:10 - 1397/06/17
نسخه چاپی

دختری که در اثر اضطراب خون عرق می کند! + عکس

دختری که در اثر اضطراب خون عرق می کند! + عکس
یک دختر بچه ویتنامی دچار یک بیماری ناشناخته و عجیب به نام هماتیدروزیس است که در اثر استرس و اضطراب خون عرق می کند.

به گزارشايلام بيدار،برخی بیماری های ژنتیکی هستند که از زمان بدو تولد همراه انسان متولد می شوند و به مرور زمان بر روی بدن ظاهر می شوند و تا پایان عمر همراه فرد خواهند بود،اما خوشبختانه این روزها بنابر پیشرفت تکنولوژی برخی از این بیماری های ژنتیکی قابل حل و درمان می باشند و اما باز برخی هستند که هنوز حتی اسمی برای آنها انتخاب نشده است و به نحوی نامعلوم و ناشناخته هستند.حوادث

حوادث

بیماری های ژنتیکی گرچه سخت و غیر قابل تحمل هستند،اما افرادی که به این نوع بیماری های ژنتیکی مبتلا هستند ناچارا باید با آن تطبیق یابند تا راه حل و درمانی برای درمان بیماری آنها توسط پزشکان کشف شود.

برخی بیماری های ژنتیکی بقدری عجیب هستند که یقینا حتی شنیدن آنها نیز دلخراش است.برای مثال اخیرا دختر بچه ای یازده ساله که مبتلا به یک نوع بیماری ژنتیکی است که باشنیدن آن کاملا متعجب خواهید شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

بیماری عرق خونین

دختری که خون عرق می کند

دختربچه یازده ساله ویتنامی که نام او با عنوان ن شناخته شده است،امتحانات پایان ترم او را بسیار مضطرب کرده بودند که به گفته پدر و مادرش این اضطراب به گونه ای بوده که او خون عرق می کرده است!!

با این وجود زمانیکه پدر و مادر او اولین علائم و نشان ها را در دختر بچه خود می بینند،آنرا طبیعی احساس می کنند و از مشورت و ملاقات دکتر محل خود امتناع می کنند که به تدریج این بیماری در بدن دختر بچه گسترش پیدا می کند و این تا حدی بود که او روزی 3 الی 4 بار خون عرق می کرد البته همراه با سردردهای شدید و غیرقابل تحمل که باعث رنجاندن وی می شدند.

پس از آنکه پدر و مادر ن او را بسیار رنجان یافتند،فورا او را به دکتر پوست واقع در بیمارستان Ho Chi Minh بردند و دکتر پوست تشخیص داد که وی به عفونت پوستی مبتلا است و چندین دارو را به او تجویز نمود.

با این حال پدر و مادر ن هیچ تاثیر مثبتی مشاهده نکردند و ناچارا دختربچه شان را به بیمارستان ملی پوست Quy Hoa منتقل کردند.

بیماری عجیبی که ن به آن مبتلا بود به نام هماتیدروزیس است که این بقدری ناشناخته است که شاید پس از شنیدن وجود چنین بیماری احساس کنید که واقعا وجود ندارد و هنوز راه حل و درمانی برای آن وجود ندارد و تنها اطلاعاتی که پزشکان نسبت به آن دارند،این است که تنها به علت استرس شدید و شرایط استرسی ایجاد می شوند که در طی آن مویرگ ها پاره می شوند که می توانند منجر به خونریزی از طریق غدد تعرق بر روی پوست شوند.

با وجود اطلاعات کمتری نسبت به این بیماری خاص می توان درک کرد که پزشکان کمتری نیز برای درمان آن وجود دارند و با این حال تنها کاری که پزشکان و پدر و مادر این دختر می توانند برای او انجام دهند آن است که تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا میزان سطح اضطراب و استرس ن کم شود.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد