سرویس: سیاسی
کد خبر: 33784
|
23:56 - 1397/06/16
نسخه چاپی

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نزسا خبر داد؛

انهدام یک تیم تروریستی در کردستان/ هلاکت ۶ تروریست و زخمی و متواری شدن تعدادی دیگر

انهدام یک تیم تروریستی در کردستان/ هلاکت ۶ تروریست و زخمی و متواری شدن تعدادی دیگر
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی استان کردستان و هلاکت ۶ تروریست و زخمی و متواری شدن بقایای آن خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

 یک تیم از اشرار گروهک تروریستی پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیر ماه سال جاری به پایگاه دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر امروز (جمعه ۱۶ شهریور ) طی یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی ،در کمین رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا( ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.

این اطلاعیه افزوده است:طی این درگیری شش تن از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز مجروح و متواری شدند.

در این اطلاعیه با اشاره به ضبط سلاح ،مهمات و تجهیزات ارتباطی این تیم تروریستی توسط رزمندگان اسلام ، تاکید شده است: همانگونه که به ملت ایران وعده داده شده است، آتش انتقام رزمندگان غیور دامان همه تروریست های مزدور و وابسته به استکبار جهانی که در پی ایجاد ناامنی ، خرابکاری و بر هم زدن آرامش در میهن اسلامی هستند را خواهد گرفت.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)نیروی زمینی سپاه در پایان این اطلاعیه خاطرنشان کرده است:فرزندان ملت ایران در مرزهای کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه، اجازه عرض اندام به گروهکهای تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان را نداده و هرگونه تعرض و شیطنت را با پاسخ سخت و مهلک مواجه خواهند ساخت.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب