سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33760
|
07:08 - 1397/06/15
نسخه چاپی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت

استقرار 370 مبلغ روحانی ایام ماه محرم در ایلام

استقرار 370 مبلغ روحانی ایام ماه محرم در ایلام
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: 370 نفر از روحانیان حوزه علمیه قم و ایلام همزمان با ماه محرم به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام "حشمت رستمی"، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: این روحانیان اوایل هفته آینده تا پایان دهه اول ماه محرم در این استان حضور دارند. 

وی با ذکر اینکه از این تعداد 45 نفر مبلغ زن هستند، اظهار کرد : 170 نفر روحانی از حوزه علمیه قم و مابقی مبلغ بومی بوده که راهی مناطق مختلف شهری و روستایی استان می شوند. 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام تاکید کرد: سال گذشته نیز 360 مبلغ روحانی در دهه اول ماه محرم به مناطق مختلف این استان اعزام و اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و تبلیغی کردند. 
حجت الاسلام رستمی اقامه نماز جماعت، سخنرانی در آیین های عزاداری اباعبدالله(ع) و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی را از عمده فعالیت های روحانیان اعزامی عنوان کرد. 
وی از گردهمایی روحانیان اعزامی به استان در روز 19 شهریورماه در مرکز استان خبر داد و گفت: همچنین گردهمایی هیات های مذهبی، مداحان و تشکل های مردمی نیز 17 شهریورماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار خواهد شد.
به گفته رستمی، کار اعزام روحانی به مناطق مختلف استان در مناسبت های مختلف سال شامل ماه های رمضان، محرم و صفر، دهه فجر، ارتحال امام (ره) و اعیاد شعبان انجام می شود. 

 

انتهای پیام/الف

 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب