سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33758
|
07:10 - 1397/06/15
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

تسهیل تردد دستگاه های خدمات رسان به زائران اربعین/ ایستگاه های صلواتی خارج از شهرها دایر می شوند

تسهیل تردد دستگاه های خدمات رسان به زائران اربعین/ ایستگاه های صلواتی خارج از شهرها دایر می شوند
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: ایستگاه های صلواتی در خارج از شهرها به زائران اربعین حسینی ارائه خدمات خواهند داد.

به گزارشايلام بيدار،محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام  با بیان اینکه اربعین امسال در سطح شهرهای ایلام مجوز فعالیت ایستگاه های صلواتی صادر نمی شود، گفت : به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و ایجاد فرصت اقتصادی برای بازاریان شهرهای استان، امسال موکب ها در قالب مجتمع های خدماتی و خارج از شهرها دایر خواهد شد.

وی، خواستار جانمایی بیمارستان های صحرایی، توسعه و تجهیز اماکن درمانی و اطلاع رسانی های لازم در زمینه بهداشت عمومی شد و افزود: باید تدابیر لازم در زمینه بهداشت و درمان، جانمایی مناسب آمبولاس های اورژانس و تسهیل تردد دستگاه های خدمات رسان زائران اربعین حسینی(ع) اندیشیده شود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مسئولیت ماموریت های برون مرزی را در ایام اربعین بر عهده دارد و در این زمینه از 2 بیمارستان در شهرهای نجف و کربلا برخوردار است که در صورت نیاز آمبولانس های این جمعیت به کشور عراق اعزام خواهند شد.
نوذری، از کمک های گسترده شهرداری تهران در مرز مهران خبر داد و تصریح کرد: بر اساس رایزنی های صورت گرفته شهرداری تهران تمام ظرفیت خود را برای ارائه خدمات به هموطنان در مرز مهران به کار خواهد گرفت اما فعالیت های این شهرداری باید تحت مدیریت شهرداری مهران باشد.
نوذری، بسیاری از مشکلات را در کمیته های شهرستانی اربعین قابل رفع دانست و گفت: شهرداری مهران ضمن هماهنگی با کمیته زیرساخت باید از ظرفیت و امکانات استان های معین که برای کمک به ایلام تعیین شده اند، نهایت استفاده را ببرد.
معاون استاندار ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی مدیران و همراهی مردم استان امسال شاهد مدیریت بهتر و منظم تر کنگره عظیم اربعین در استان باشیم.

 

انتهای پیام /الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب