سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33716
|
11:53 - 1397/06/13
نسخه چاپی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

نقش ویژه مردم در قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ / کشتار مردم بی گناه انقلابیون را مصمم تر کرد

نقش ویژه مردم در قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ / کشتار مردم بی گناه انقلابیون را مصمم تر کرد
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طومار فجایع و مظالم رژیم ستمشاهی پهلوی با قیام خونین مردم در ۱۷ شهریور سال ۵۷ در هم پیچیده شد.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام علی چراغی پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهدای ۱۷ شهریور اظهار کرد: از ابتدای نهضت ملت ایران برای سرنگونی رژیم فاسد و وابسته ستمشاهی روزهای تعیین کننده بسیاری وجود دارد ولی در این میان جایگاه و نقش مردم در قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ بسیار ممتاز و ویژه است.

وی تاکید کرد: رژیم پهلوی در این روز که به جمعه سیاه معروف است دست به جنایتی بسیار بزرگ زد و خون تعداد کثیری از اقشار مختلف مردم را به زمین ریخت تا بیش از گذشته چهره کریه خود را در منظر عموم مردم روشن کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: جنایتی که رژیم محمدرضا شاه پهلوی در ۱۷ شهریور ۵۷ مرتکب شد موجب شد نهضت شور و ایعاد گسترده تری بگیرد و همه مردم با حضور در خیابان ها و تظاهرات های گسترده فریاد آزادی و استقلال طلبی خود را از دست این رژیم سفاک و خونریز به صدا در آورند.

حجت الاسلام چراغی پور نقش امام خمینی (ره) را در رهبری نهضت بیاد ممتاز برشمرد و گفت: ابعاد بزرگ کشتار و سرکوب مردم بی گناه در این روز باعث شد تا انقلابیون و رهبران آنها در حرکت خود مصمم تر شوند.

وی از برگزاری آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای واقعه ۱۷ شهریور سال ۵۷ در این استان خبر داد و افزود: این آیین ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۷ شهریور ماه جاری در محل مسجد جامع ایلام با سخنرانی استاندار ایلام برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب