سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33713
|
07:37 - 1397/06/13
نسخه چاپی

مدیر کل کمیته امداد ایلام:

کمک‌هزینه تحصیلی به پنج هزار دانش‌آموز نیازمند ایلامی پرداخت می شود

کمک‌هزینه تحصیلی به پنج هزار دانش‌آموز نیازمند ایلامی پرداخت می شود
مدیر کل کمیته امداد ایلام از پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به ۵ هزار دانش‌آموز نیازمند ایلامی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،ضیاء رضایی"، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی، به تعداد بیش از پنج هزار دانش‌آموز مددجو و نیازمند این استان کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌هزینه به‌منظور خرید پوشاک، کتب درسی و نوشت‌افزار پرداخت می‌شود افزود: امسال درمجموع بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند ایلامی اختصاص‌یافته و سرانه هر دانش‌آموز ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: علاوه بر این کمک، بر اساس تفاهم‌نامه امضاءشده با بسیج سازندگی سپاه و موسسه حضرت رقیه در استان تهران، به این تعداد از دانش آموزان مددجو، نوشت‌افزار و کیف مدرسه اهدا می‌شود که پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان مددجو و نیازمند در این استان به حدود ۲۰۰ هزار تومان برسد.

رضایی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها در مهرماه امسال با شعار «لبخند مهر بسته مهر شما» برگزار می‌شود گفت: این مناسبت باهدف زمینه‌سازی برای کمک به دانش آموزان نیازمند این استان در آستانه سال نو برگزار می‌شود و بهترین فرصت برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمندان است.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد