سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33709
|
08:47 - 1397/06/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

آغاز رزمایش سپاهیان محمد(ص)2 با حضور 20 گردان بیت المقدس در ایلام/ 210 گروه جهادی کار خدمت رسانی را آغاز کردند

آغاز  رزمایش سپاهیان محمد(ص)2 با حضور 20 گردان بیت المقدس در ایلام/ 210 گروه جهادی کار خدمت رسانی را آغاز کردند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 با حضور 20 گردان بیت المقدس در استان ایلام آغاز شد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دفاع و امنیتایلام بیداربا اشاره به آغاز رزمایش مردمی اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) 2 در استان ایلام گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با عنوان " سپاهیان محمد(ص)" به خطوط جبهه اعزام شدند و دلاغوری های فراوانی از خود بخصوص در عملیات کربلای 5 به نمایش گذاشتند؛در واقع به تبعیت از این موضوع این رزمایش به نام سپاهیان محمد(ص) 2 برگزار می شود.

وی ادامه داد:این رزمایش با هدف تقویت روح حمایت مردم از نظام اسلامی و اثبات آن، مأیوس سازی دشمن از تغییر در نظام و دنبال تغییر رفتار و رویکرد دشمنان کشور، تقویت روحیه نیروی‌های عمل‌کننده و آحاد بسیجیان و تقویت انسجام ملی به طور همزمان در سراسر استان برگزار شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: این رزمایش در دو مرحله اجرا  که براساس آن و در مرحله اول تعداد 20 گردان بیت المقدس در سراسر استان به‌ صورت سازمان‌یافته، هماهنگ، همدل و با بیرق سرخ حسینی به‌ منظور برملا کردن ماهیت جبهه دشمن و استکبار، ایجاد فضای همدلی و افشای ماهیت غرب‌گراها و منافقین و تقویت انسجام ملی قدرت خود را به نمایش گذاشتند .

سردار حسینی عنوان کرد: گردان ها  پس از این رزمایش در نقاط از قبل تعیین شده، به سمت اردوگاههای خود حرکت و در آنجا برنامه های خود را دنبال خواهند کرد.

وی تاکید کرد:به صورت همزمان نیز210 گروه جهادی در سراسر استان در حاشیه شهرها حضور پیدا کرده و رزمایشی را با عنوان"رزمایش خدمت" از امروز تا 29 شهریور آغاز کرده و فعالیت های پزشکی،فرهنگی،اجتماعی،مشاوره ای و ... را انجام می دهند..

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در شهر ایلام و در هفته دفاع مقدس برگزار می شود که ان شاالله اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت.

 

رزمایش محمد رسول الله(ص), بسیجیان ایلامی, گردان بیت المقدس, استان ایلام, ایلام بیدار

رزمایش محمد رسول الله(ص), بسیجیان ایلامی, گردان بیت المقدس, استان ایلام, ایلام بیدار

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب