سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33548
|
08:08 - 1397/06/03
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

هفته دولت و آفت افتتاح پروژه های نیمه تمام در ایلام

هفته دولت و آفت افتتاح پروژه های نیمه تمام در ایلام
افتتاح صوری پروژه های ناتمام، دهن‌کجی به شعور مردم است و مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که مردم نظاره‌ گر مسئولان و مدیران هستند.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

علت نام‌گذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور، عهده‌دار امور شد. این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

هفته دولت امسال از روز گذشته (دوم شهریورماه) آغاز شد؛ هفته ای که بنا به گفته مسئولان ارشد استان و دولتمردان بهترین فرصت برای بیان خدمات صورت گرفته به مردم است؛ هفته دولت امسال با توجه به شرایط فعلی کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
آنچه باعث شد تا در این خصوص مطالبی را برای مسئولان ارشد استان یادآوری نماییم این است که در هفته دولت استان ایلام و در طی سال های گذشته به خصوص در دوران مدیریتی دولت یازدهم و استاندار سابق، پروژه های صوری و یا تکراری افتتاح و یا کلنگ زنی می شد.
طبق روال موجود مسئولان شهرستان ها در هفته دولت مجموعه ای از طرح ها را برای افتتاح و کلنگ زنی ردیف کرده بودند تا با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری برسند.

نمونه های فراوانی در افتتاح پروژه های نیمه تمام و یا صوری هفته دولت در سطح استان ایلام وجود داشته که ضرورت دارد تا مسئولان نسبت به حذف این دو مورد مهم در برنامه های امسال اهتمام لازم را داشته باشند.

افتتاح صوری پروژه های ناتمام، دهن‌کجی به شعور مردم است و مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که مردم نظاره‌ گر مسئولان و مدیران هستند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب