سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33416
|
09:20 - 1397/05/25
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد؛

تکمیل بیمارستان 376 تختخوابی ایلام در کمتر از یکسال

تکمیل بیمارستان 376 تختخوابی ایلام در کمتر از یکسال
استاندار ایلام گفت: پروژه بیمارستان در حال ساخت 376 تختخوابی ایلام باید در کمتر از یکسال تکمیل شود و تلاش داریم که اعتبارات مورد نیاز آن را تأمین کنیم.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در دیدار با دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود: در استان ایلام علاوه بر مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان ها بحث رابطه دانشگاه علوم پزشکی با تأمین اجتماعی است که باید نسبت به ساماندهی آن در سطح کشور برنامه ریزی شود. 

وی در رابطه با پروژه بیمارستان در حال ساخت 376 تختخوابی ایلام یادآور شد: ریاست جمهوری سال 93 قول دادند که ظرف یکسال این بیمارستان تکمیل شود ولی مشکلی که وجود دارد برآورد اشتباه اولیه برای اجرای این بیمارستان است که تاکنون بیش از 590 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است و نیاز به 890 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن وجود دارد. 
معاون درمان وزیر بهداشت نیز در این جلسه گفت: بعد از بازدید از بیمارستان سرابله و امام خمینی (ره) شهر ایلام مشکلات آنها احصاء شد، در استان ایلام امکانات و تجهیزات پزشکی نیاز است که کمک می شود که این امکانات تأمین شود. 
دکتر قاسم جان بابایی به مرکز در حال ساخت سوختگی استان اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از مراکز بسیار خوب در زمینه سوختگی است و در حال تکمیل است و امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن نیز تأمین خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب