سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33414
|
08:02 - 1397/05/25
نسخه چاپی

جمع آوری ۳۳۱ کیلو گوشت غیرقابل مصرف در ایلام

جمع آوری ۳۳۱ کیلو گوشت غیرقابل مصرف در ایلام
طی روزهای گذشته 331 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف از قصابی های سطح شهر و مناطق غیرمجاز ذبح و عرضه گوشت دام سیوان و مهدی آباد جمع آوری شده است.

به گزارشايلام بيدار، با شروع به کار دوباره کشتارگاه صنعتی ایلام از دو هفته گذشته و با صدور ابلاغیه از مراکز غیرمجاز کشتار دام و عرضه گوشت واقع در دهستان سیوان و منطقه مهدی آباد خواسته شده که احشام خود را در کشتارگاه صنعتی ایلام ذبح و در قصابی های دارای مجوز به مشتریان عرضه کنند.

دیروز با انجام گشت مشترک بازرسان دامپزشکی و نیروی انتظامی در منطقه مهدی آباد تعداد چهار قصابی و کشتارگاه غیرمجاز پلمب و برای 11 مورد دیگر دستور پلمب صادر شده و برای دهستان میشخاص نیز پنج مورد پلمب و یک مورد دستور پلمب انجام گرفت.

علت پلمب این مراکز کشتار و عرضه گوشت تخطی این قصابی ها از قانون ابلاغ شده مبنی بر کشتار دام در کشتارگاه صنعتی ایلام عنوان شده است.

این روند تا زمان تمکین و پایبندی قصابان غیرمجاز از قانون کشتار در کشتارگاه صنعتی با جدیت ادامه دارد.

با راه اندازی مجدد کشتارگاه صنعتی ایلام در 14 روز گذشته و در پی گشت های مشترک و مکرر کارشناسان دامپزشکی با نیروی انتظامی 206 مورد نظارت و بازرسی از قصابی های سطح شهرستان ایلام صورت گرفته است.

در این مدت 331 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف از قصابی های سطح شهر و مناطق غیرمجاز ذبح و عرضه گوشت دام سیوان و مهدی آباد جمع آوری شده و سه مورد قصابی نیز پلمب و 15 مورد نیز به دادگاه معرفی شده اند و برای شش واحد دیگر نیز بر رعایت قانون و تهیه و توزیع گوشت سالم متعهد شده اند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب