سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 33413
|
07:49 - 1397/05/25
نسخه چاپی

آزادگان میراث گران‌بها انقلاب اسلامی هستند

آزادگان میراث گران‌بها انقلاب اسلامی هستند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان گفت: آزادگان به‌عنوان میراث گران‌بها انقلاب با ایستادگی در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی برای نسل‌های آینده الگوباشند.

به گزارشايلام بيدار، "محمد میرزایی"، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان در نشست هماهنگی برنامه‌های اجرایی سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار داشت: 26 مرداد سال 69 یکی از شیرین‌ترین ایام در دوران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و 8 سال دفاع مقدس بود که در این روز، خورشید پرفروغ صبر و استقامت آزادگان و خانواده‌های آنان در آسمان انتظار ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی به زیبایی طلوع کرد.

وی جانبازان را مصداق آیه«ان الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا» دانست و افزود: آزادگان عزیز در زیر شکنجه‌های رژیم بعث عراق، غریبانه و مظلومانه اما با شجاعت و استواری تمام به‌مثابه بنیانی مرصوص، صبری زینب گونه داشتند.
میرزایی با اشاره به اینکه در آن زمان به ظاهر جسم آزادگان در اسارتگاه‌های دشمن بود، تصریح کرد:  هیچ‌گاه منش و اندیشه و عزم جزم آنان دربند اسارت دشمنان نیفتاد بلکه این رژیم بعثی صدام بود که دربند صبر و استقامت انقلابی، شجاعانه و تحسین‌برانگیز آزادگان اسیرشده بود.
وی به‌ضرورت پاسداشت آزادگان اشاره و بیان داشت: این میراث گران‌بها باید به‌عنوان درس بزرگ ایستادگی در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی برای نسل‌های آینده حفظ  و در هیچ شرایطی از اصول امام ، انقلاب و رهنمودهای مقام ولایت دچار انحراف نشویم.
رئیس بنیاد شهید آبدانان با بیان اینکه آزادگان با صبر و استقامت،بزرگ‌ترین مشکلات دوران اسارت فائق آمدند.خاطرنشان کرد:امروز ما هم با بهره‌گیری از توان درونی و مقاومت در برابر کمبودهای ناشی از توطئه دشمنان می توانیم به شیرینی و حلاوت ایستادگی بر قله‌های سرافرازی در جهان نائل شویم.

آبدانان خبر
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب