سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33394
|
12:31 - 1397/05/23
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

دستگیری قاتل فراری در آبدانان پس از هفت سال

دستگیری قاتل فراری در آبدانان پس از هفت سال
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری در شهرستان آبدانان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس ،نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : به دنبال وقوع یک فقره قتل در سال ۹۰ در شهرستان بروجرد و متواری شدن قاتل، مأموران انتظامی شهرستان آبدانان با استفاده از اشرافیت اطلاعاتی و شگردهایی خاص پلیسی، از مخفی شدن قاتل مطلع شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان آبدانان قاتل فراری را در بخش مور موری روستای «تپه حمام» شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: این قاتل فراری در سال ۱۳۹۰ به علت اختلاف قومی و قبیله ای در شهرستان بروجرد به وسیله سلاح گرم مرتکب به قتل شده بود .

سردار یاری تصریح کرد: با اطلاع کارکنان انتظامی ازمحل مخفیگاه قاتل ،بلافاصله وی را در مخفیگاهش در روستایی تپه حمام دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به قتل اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات قومی و قبیله ای عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان ، و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب