سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 33392
|
10:40 - 1397/05/23
نسخه چاپی

احسان کرمی:

ضعف مدیریت در کشور کاملا آشکار است/ چرا روحانی پاسخگو نیست؟/ به کسی نگفتم که به روحانی رای دهد/ عذرخواهی خاتمی دردی را دوا نمی کند

ضعف مدیریت در کشور کاملا آشکار است/ چرا روحانی پاسخگو نیست؟/ به کسی نگفتم که به روحانی رای دهد/ عذرخواهی خاتمی دردی را دوا نمی کند
احسان کرمی بازیگر، مجری و گوینده گفت: امیدوارم کسانی که در کشور دارای مسئولیت هستند وضعیتی را به وجود بیاورند که ما مردم در آرامش و آسایش باشیم، این وظیفه آنها است و اگر نمی توانند، بیایند بگویند که نمی توانند، خداحافظی کنند و تشریف ببرند.

به گزارشايلام بيدار،احسان کرمی بازیگر مجری گوینده و یکی از حامیان حسن روحانی در دوره دوازهم انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص شرایط کنونی کشور و نابسامانی های اقتصادی و نارضایتی مردم از اوضاع موجود گفت: من آدم سیاسی ای نیستم و اگر به زمان انتخابات برگردم باز هم به آقای روحانی رای می دهم و حمایت می کنم و بابت حمایتی که در آن زمان از وی کرده ام پشیمان نیستم، هزار بار هم که به عقب برگردم بین آن گزینه ها باز هم از روحانی حمایت می کنم.

وی افزود: کسانی که در جامعه سیاستمدار نیستند و زندگی می کنند نیاز به عذرخواهی ندارند، ما انتخاب کردیم برای این که بتوانیم مطالبه کنیم و الان می گوییم که ضعف مدیریت در کشور کاملا آشکار است و ضعف های آقای روحانی را به وی می گوییم، الان هم گلایه داریم که چرا آقای روحانی با مردم حرف نمی زند؟ چرا این قدر ضعف مدیریتی داریم؟ چرا مشکلاتش را با مردم در میان نمی گذارد؟ چرا پاسخگو نیست...؟

 

کرمی خاطر نشان کرد: رای دادن یک فرایند اجتماعی است، در آن زمان همه ما معتقد بودیم که باید رای بدهیم، من هرگز در مورد آقای روحانی و یا هیچ کاندیدای دیگری در صفحه شخصی خودم تبلیغ نکردم، در واقع از ستاد آقای روحانی با بنده تماس گرفتند و از من پرسیدند که به چه کسی رای می دهم، من هم با ذکر دلایل گفتم به روحانی رای می دهم، اما در پیج شخصی خودم هیچوقت از یک فرد در جریانی سیاسی حمایت نکرده ام، تنها یک بار از یک کاندیدای نمایندگی مجلس حمایت کردم که آن هم رای نیاورد؛ اصولا معتقد هستم که هنرمند نباید سیاسی شود، که من هم اینطور نبوده و نیستم؛ در صفحه شخصی خود از روحانیحمایت نکرده ام و به کسی هم نگفته ام که به روحانی رای دهد، چون صفحه آقای روحانی رای من را پرسید و گفت دلیلت چیست؟ من هم دلایل خود را گفتم.

 

این مجری جوان در خصوص فیلمی که اخیر توسط سید محمد خاتمی در فضای مجازی منتشر شد و وی از مردم بابت حمایت از رئیس جمهور در زمان انتخابات از مردم عذرخواهی کرد، اظهار داشت: همه می دانند که اگرخاتمی از روحانی حمایت نمی کرد قطعا روحانی در رای آوردن دچار مشکل می شد، بنابر این آقای خاتمینسبت به این ماجرا مسئول مستقیم است، ظاهرا جریان آقای خاتمی مطالباتی داشته که برآورده نشده است، مردم هم ناراضی هستند، به نظرم آقای خاتمی شجاعت عذرخواهی داشته است، من همیشه شجاعت را ستایش می کنم و امیدوارم بقیه هم زمانی که اشتباه می کنند عذرخواهی کنند، در کل جامعه ما به یک تحول نیاز دارد، یک گفتمان جدید و قبل از اینکه دیر شود و فاجعه ای در کشور رخ بدهد باید یک نفر بیاید که حرفی بزند یا عملی انجام دهد که مردم و اوضاع کشور آرام شود و سامان بگیرد، حالا اگر خاتمیعذرخواهی کند و روحانی با مردم حرف بزند این دردی از مردم دوا نمی کند.

وی اظهار داشت: خاتمی مسئولیت اجرایی در کشور ندارد و نمی دانم چه کاری می تواند انجام دهد، من سیاسی نیستم و سررشته ای از سیاست ندارم؛ هنرمند از سیاست جداست، در کشور ما فوتبالیست و هنرمند و نویسنده و همه را سیاسی می دانند و من اصلا این را قبول ندارم.

احسان کرمی در پایان گفت: امیدوارم کسانی که در کشور دارای مسئولیت هستند وضعیتی را به وجود بیاورند که ما مردم در آرامش و آسایش باشیم، چون وظیفه آنها است و اگر نمی توانند بیایند بگویند که نمی توانند و خداحافظی کنند تشریف ببرند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب