سرویس: سیاسی
کد خبر: 33391
|
10:39 - 1397/05/23
نسخه چاپی

سردار غیب پرور:

در آینده نزدیک اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام می کنیم/ مفسدان اقتصادی از داعش جنایتکارترند

در آینده نزدیک اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام می کنیم/ مفسدان اقتصادی از داعش جنایتکارترند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که مایحتاج مردم را احتکار و از دست مردم پنهان می کنند یک کار شیطانی می کنند، من به آنها توصیه می کنم که از این کار دست بردارند.

به گزارشايلام بيدار،سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره چگونگی مبارزه بسیج با احتکار کنندگان گفت: برنامه ما تبدیل شده است به یک اقدام عملی و در مرحله اعلام طرح وبرنامه نمانده است. طی 10 روز گذشته تعداد انبارهایی که دوستان ما در سراسر کشور کشف و اقلام آن در بازار پخش کرده اند به صورت ساعتی درحال تغییر است.

وی افزود: اگر شما الان از من درباره آمار کشفیات سوال کنید باید پاسخ دهم که آمار صبح را می خواهید یا آمار ساعتی که الان در آن هستیم؟ در بسیج یک شبکه سراسری در کل کشور داریم که این شبکه در پشتیبانی و حمایت از مردم فعال شده است.
 
سردار غیب پرور با اعلام این خبر که نامه ای که به رئیس قوه قضاییه نوشته است، اظهار داشت: همزمان با این نامه، بیانیه ای نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد که هر دوی آنها دارای یک روح هستند و آن چیزی نیست جز اینکه، بسیج آمادگی این را دارد که در کنار و همراه دستگاه قضا در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی به جد وارد شود.
 
اولتیماتوم بسیج به مفسدان اقتصادی
 
وی تاکید کرد: کسانی که مایحتاج مردم را احتکار و از دست مردم پنهان می کنند یک کار شیطانی می کنند، من به آنها توصیه می کنم که دست بردارید از این کارها وگرنه با عمل انقلابی بسیج مواجه خواهند شد و این را ثابت و عمل کردیم و فقط حرف نمی زنیم. 
 
رئیس سازمان بسیج افزود: مردم دائما در رسانه ها شاهد این هستند که بسیج با احتکار کنندگان با اقدام عملی و صریح در حال برخورد است و این اقدام ادامه خواهد داشت. مردم ما به دنبال آرامشی هستند که در بازار حاکم باشد که بسیج در خط مقدم این جبهه قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: بر اساس آخرین دستوری که از طرف سازمان، به تمامی استانها ابلاغ شده همه بسیجیان آماده و پای کار هستند تا در این راه به نتیجه مطلوب برسیم.
 
بسیج در آینده نزدیک اسامی مفسدان اقتصادی را به مردم اعلام خواهد کرد
 
سردار غیب پرور در پاسخ به این سوال که آیا بسیج برای مبارزه با مفاسد اقتصادی هم وارد عمل خواهد شد یا خیر تاکید کرد: بله، حتما این اتفاق نیز در حال رخ دادن است و تعدادی از اعضای بسیجی  با هماهنگی های صورت گرفته از طرف سازمان بسیج و قوه قضائیه به عنوان ضابط دستگاه قضاء وارد عمل شده اند و این کار شروع شده است.
 
رئیس سازمان بسیج در پاسخ به این سوال که با توجه به موارد ذکر شده چه خبر خوشی برای مردم دارید، گفت: خبر خوش این است که بسیج در این راه بسیار جدی است، خبر خوش این است که بسیج عرصه را برای مفسدان اقتصادی تنگ خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: ما در آینده نزدیک اسامی را به مردم افشا و اعلام می کنیم و با کسی هم در این رابطه تعارفی نداریم، اینطور نمی شود که یک عده ای به مثال زالو خون مردم را بمکند.
 
سردار غیب پرور در پایان گفت: مفسدان اقتصادی از داعش جنایتکار ترند، ما یک پاسدار هستیم و عادت داریم به رفتار انقلابی و بسیجی و حتما در رابطه با این موضوع ورود خواهیم کرد.
 
 
انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب