سرویس: سیاسی
کد خبر: 33388
|
09:41 - 1397/05/23
نسخه چاپی

عضو فراکسیون امید مجلس:

رئیس جمهور در مجلس از مردم ایران عذرخواهی کند

رئیس جمهور در مجلس از مردم ایران عذرخواهی کند
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد، گفت:رئیس جمهور در مجلس شفاف‌سازی کند و به‌خاطر وعده‌های عملی نشده خود عذرخواهی کند.

به گزارشايلام بيدار،محمد کاظمی با بیان اینکه ارتباط رئیس جمهور برخلاف دوره‌های قبل با نمایندگان بسیارکم است، گفت:  من معتقدم اگر آقای روحانی ارتباط قوی‌تری با نمایندگان مجلس داشت و برخی از مسائل و  مشکلات را با هم فکری آنها حل و فصل می‌کرد قطعا درحال حاضر  این مو‌ضوع سئوال از رئیس جمهور را نداشتیم.

قطعا تیم اقتصادی دولت اشتباهاتی را داشته است/کارهای مسئولان باید زیر ذره‌بین خبرنگاران باشد

عضو فراکسیون‌ امید مجلس دهم  با اشاره به اینکه قبل ازخروج آمریکا از برجام روند اداره کشور طبیعی بود، گفت: قطعا اشتباهاتی در عملکرد تیم اقتصادی دولت بوده  و امروز همه کارها روی سر آقای روحانی خراب شده و ضروری‌است که بیاید و حقایق را به صورت شفاف بیان کند.

وی با تاکید براینکه ما هم اکنون در بحث شفاف‌سازی مشکلات عدیده‌ای داریم، گفت: اگر خبرنگاران می‌توانستند در امور سازمان‌ها دخالت کنند و  مسئولان ما بدانند که کارهایشان زیر ذره‌بین خبری است قطعا بسیاری از مشکلات فعلی را  در کشور نداشتیم.

وی  در خصوص انتخاب فرماندار غیربومی برای شهرستان  با اشاره به اینکه ما نمایندگان اصلا مایل نبودیم رضایی فرماندار سابق شهرستان  جابه جا شود چرا که شخص توانمندی بود، افزود:  معیار من در مباحث کاری توانمندی و عمل‌گرایی افراد است نه  توان سیاسی آنها .

اگر اصولگرای توانمند برای فرمانداری ملایر معرفی می‌شد می‌پذیرفتیم

وی با اشاره به اینکه درست است که من  وابستگی اصلاح طلبی دارم اما در حوزه‌ کاری اگر فرد اصولگرای، توانمند و عمل‌گرایی  نیز برای تصدی فرمانداری شهرستان معرفی می‌شد با توجه به شرایطی که مردم ‌ما به اشتغال و نان شب محتاجند حتما  قبول می‌کردم، گفت: در راستای انتخاب فرماندار شهرستان قطعا هیچ معامله‌ای در کار نبوده و ما پیگیر بودیم‌ که فرمانداری قوی‌تر و توانمندتر بیاوریم، ‌متأسفانه ما بعد از انقلاب  اصلا کادرسازی نکردیم  و امروز مسئولان توانمند و‌ عملگرا  خیلی کم داریم .

به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر اینکه انتخاب فرماندار ملایر با مشورت نمایندگان بوده  است، گفت: فرماندار جدید ملایر  هم شخصیت تحصیل‌کرده‌ای است و در این مدت کوتاه نشان داده ‌که فرد عمل‌گرایی است و  با توجه به ورود ایشان به کارهای اساسی افق کار برای شهرستان روشن است.

نماینده‌ ملایر در مجلس دهم‌ با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور و آنکه‌ محور اساسی کار مجموعه دولت، نمایندگان مجلس و ‌مسئولان باید توجه به مسائل  کلان اقتصادی و توجه به وضعیت اشتغال و ‌معیشت مردم بوده و از اقدامات سیاسی کاری  جریان‌های جناحی و حزبی دوری کنند، گفت: من‌ معتقدم که رئیس جمهور باید اینقدر شجاعت داشته  و بیاید و حقایق را شفاف‌سازی و بیان کرده‌ و عذرخواهی کند که  برخی قول‌ها و وعده‌های ر ا‌که در ایام انتخاب داده  نتوانسته انجام دهد.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب