سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33369
|
10:48 - 1397/05/22
نسخه چاپی

در اقدامی؛

مردم شهرستان چرداول به کمپین «مردم علیه احتکار» پیوستند+ تصویر

مردم شهرستان چرداول به کمپین «مردم علیه احتکار» پیوستند+ تصویر
مردم شهرستان چرداول در اقدامی به کمپین مردم علیه احتکار پیوسته وخواستار مجازات محتکرین شدند.

به گزارشايلام بيدار،از چند ماه قبل ودر پی بد شدن اوضاع اقتصادی مردم در اثر گرانی ها وسوء استفاده برخی افراد سودجو برای رانت خواری ،فساد واحتکار کالاهای اساسی این باور را در افکار عمومی ایجاد شد که برای مفسدین اقتصادی باید اشد مجازات در نظر گرفته شود.

ایران اسلامی کشوری دارای منابع وثروت های فراوان است که با مدیریت صحیح آن می توان برای تامین مایحتاج مردم به هیچ کشوری وابسته نبودوزمینه راحتی وآسایش مردم را فراهم آورد.

عدم اتکا به توان داخلی وچشم داشتن به واردات باعث شده تا اقتصاد کشور امروزه نتواند بازدهی مناسبی برای معیشت مردم داشته باشد ودر نتیجه این قشر ضعیف جامعه هستند که باید فشار اقتصادی وگرانی کالاها را تحمل کنند.

جوانان این مرز وبوم ثابت کرده اند که هرگاه به آن ها اعتماد شده است توانسته اند پیشرفت های چشمگیری را برای کشور به ارمغان بیاورند بنابراین می توان با اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی واتکا به توانایی استعدادهای کشور تمامی نیازهای جامعه امروزه را فراهم آورد وبه سوی تسخیر بازارهای جهانی رفت.

امروزه مردم بیش از هرچیزی خواهان مجازات مفسدین اقتصادی ومحتکران هستند واز این رو هرکس بنا به وظیفه خود دراین امر به مسئولان کشور کمک خواهد کرد تا دست سودجویان هرچه زودتر رو شود.

مردم شهرستان چرداول همانند سایر کشور خواهان مجازات اخلال گران اقتصادی ومحتکران هستند ودراقدامی به کمپین «مردم علیه احتکار» پیوستند.

«اسکندر اکبر زاده» از کسبه بازار شهرستان چرداول درگفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت: در جامعه امروزه گاهی به صحنه هایی از قبیل عدم توانایی خانوارها برای معیشت بر می خوریم که بسیار دردناک است.

وی افزود:اینکه دراین اوضاع اقتصادی عده ای خواهان سوء استفاده از وضعیت مردم شوند وکالاهای اساسی را احتکار کنند مصداق بارز مجرم هستند وباید با آن برخورد شود.

 

دیار زاگرس

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب