سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33366
|
10:04 - 1397/05/22
نسخه چاپی

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

مرز مهران اولویت نخست زائران اربعین/ امسال لایه های کنترلی بیشتری ایجاد می شود

مرز مهران اولویت نخست زائران اربعین/ امسال لایه های کنترلی بیشتری ایجاد می شود
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بیش از 50 درصد زوار از مرز مهران تردد می کنند و همچنان این نقطه مرزی اولویت نخست زائران برای تردد در ایام اربعین حسینی است.

به گزارشايلام بيدار،محسن فتحی زاده"، رئیس قرارگاه اربعین کشور روز دوشنبه در دیدار با استاندار ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال جاری و برای اربعین با تمامی امکانات و تجهیزات پای کار است گفت: نیروی انتظامی امسال نیز به شوق و ذوق وارد ماموریت بزرگ اربعین می شود و بطور قطع با تعامل دیگر دستگاه های اجرایی شاهد تردد زوار با نظم و امنیت خواهیم بود.

رئیس قرارگاه اربعین کشور با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی تامین امنیت و آرامش زوار برای تردد در مرزهای کشورهای است، گفت: باید در سطح ملی بحث هزینه های ویزای زائران تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد: مرز مهران دارای ویژگی ها خاص خود است و طبق بررسی های انجام بیش از 50 درصد زوار اربعین از این مرز عبور می کنند.

فتحی زاده عنوان کرد: سال گذشته لایه های زیاد کنترلی برای مدیریت جمعیت و جلوگیری از تردد افراد بدون ویزا در مرز مهران انجام شد و امسال نیز این مهم با جدیت انجام می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: از تمامی ظرفیت های نیروهای انتظامی برای کنترل جمعیت زائران در مرز مهران استفاده خواهد شد، البته طبق سال های گذشته قصد داریم مدیریت تردد را از مبدا آغاز کنیم.

وی گفت: کنترل ویزای افراد در لایه های مختلف به منظور جلوگیری از ازدحاح جمعیت در مرزها انجام می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: همکاری و رعایت مقررات در اخذ گذرنامه و ویزا از سوی مردم در ایام اربعین، میزان مشکلات در مرز‌های کشور را کاهش می دهد.

فتحی زاده اظهار داشت: از مسئولان استانی انتظار است نسبت به تکمیل زیرساخت های لازم برای تردد راحت تر زائران اقدام کنند.

 

انتهای پیام /الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد