سرویس: سیاسی
کد خبر: 33334
|
00:17 - 1397/05/21
نسخه چاپی

احمدی‌نژاد؛ آلزایمر یا تنظیم به وقت ضدانقلاب

احمدی‌نژاد؛ آلزایمر یا تنظیم به وقت ضدانقلاب
عضو هیات علمی دانشگاه تهران می‌گوید: احمدی‌نژاد با درخواستی خلاف عقل، شرع، قانون و اخلاق، خواستار کناره گیری دولت ومسئولان قوا شده! ایشان با آلزایمر سیاسی و فراموشی تلاطم های دوره اش، هذیان گویان تقاضای تجمع مردمی نیز کرده است!

به گزارشايلام بيدار،اخیرا محمود احمدی‌نژاد در ویدئویی کوتاه خواستار کناره‌گیری رئیس‌جمهور شد و این در حالی است که بسیاری از دانشگاهیان در فضای مجازی معتقدند بخشی از مشکلات کشور به دلیل نحوه مدیریت احمدی‌نژاد در سال‌های پایانی دولت دهم است.

* احمدی‌نژاد؛ آلزایمر سیاسی و فراموشی تلاطم‌های دوره اش
علیرضا زاکانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در همین رابطه گفته است: « احمدی‌نژاد با مقصر خواندن همه مخالفینش، با درخواستی خلاف عقل، شرع، قانون و اخلاق، خواستار کناره گیری دولت ومسئولان قوا شده است! ایشان با آلزایمر سیاسی و فراموشی تلاطم های دوره اش، هذیان گویان تقاضای تجمع مردمی نیز کرده است!» 
 
* احمدی‌نژاد در مورد هزینه‌کرد برخی بودجه‌ها پاسخ دهد 
بر پایه گزارش فارس، محمدحسین قدیری‌ابیانه دکترای مدیریت استراتژیک هم نوشته: « احمدی نژاد پاسخ دهد. بودجه خاص چند هزار میلیارد تومانی در اختیار مشایی چگونه هزینه شد؟ بودجه خاص فرهنگی چند هزار میلیارد تومانی که باید قاعدتا در اختیار وزارت ارشاد باشد به رئیس دفترش اختصاص یافت! لازم است آقای احمدی نژاد لیست هزینه کردن این بودجه را منتشر کند.»


 
* فکر می‌کنند احمدی‌نژاد هنوز ۲۴ میلیون رأی داره!
محمدجواد محمدزاده هم نوشته است: « بعد از خانه‌نشینی و رها کردن کشور در ۲سال آخر و کلی تغییرات از ۸۸ تا امروز، بعد از ۱۰ سال معتقدند احمدی‌نژاد هنوز ۲۴ میلیون رأی داره! حالا میگن دولتی که یکسال قبل ۲۳ میلیون رأی آورده (اگرچه کلی ریزش هم داشته) باید بره. وقاحت اگر یک سرش در جنبش سبز باشه سر دیگرش در بهاری‌هاست.»


 
* تنظیم ساعت احمدی‌نژاد به وقت ضدانقلاب 
علی قلهکی هم در این رابطه نوشته: « خیلی وقته که ساعت احمدی‌نژاد به وقت ضدانقلاب تنظیم می‌شه!»

*  علت ذلت تو زمین گذاشتن حرف ولی بود
تهمینه هم در توئیتی با هشتگ احمدی‌نژاد نوشته است: « هرکی هرچی می خواد بگه ذلت تو یک علت داشت اونم زمین گذاشتن حرف ولی بود.»


 
* احمدی‌نژاد خودش باید پاسخگوی ملت باشند
میکائیل دیانی دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در پیامی نوشته است: « احمدی‌نژاد و خاتمی دست هایی است که قیچی روحانی را به جان جمهوری اسلامی انداخته اند! آنها حق مطالبه گری ندارند؛ خودشان باید پاسخگوی ملت باشند!
 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد