سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 33258
|
13:07 - 1397/05/15
نسخه چاپی

سوراخ کردن عجیب بینی زنان برای زشت شدن + تصاویر

سوراخ کردن عجیب بینی زنان برای زشت شدن + تصاویر
زنان آپاتانی کشور هندی برای زشت شدن و عدم جذابیت خود اقدام به سوراخ کردن بینی خود می کنند.

به گزارشايلام بيدار،افرادی که در نقاط دور افتاده و روستاها زندگی می کنند؛اغلب دارای رسم و رسوم خاص و باور نکردنی هستند که برای هر فردی ممکن است شوکه کننده باشد.اما در عین حال شاید انجام برخی از آنها احمقانه محسوب شود و با این وجود این افراد به آداب و رسوم خود پایبند هستند و در طی هیچ شرایطی راضی به انجام ندادن آنها نیستند.سوراخ کردن بینی

سوراخ کردن بینی
همچنین لازم بذکر است که افراد محلی انجام دادن این آداب و رسوم را یک کار واجب برای خود می دانند و اگر انجام ندهند،گویی از آداب و رسوم گذشتگان خود سرپیچی کرده اند.
زنان آپاتانی هندی را مشاهده خواهید کرد که در طی آداب و رسوم خود،برای عدم زیبایی و جذابیت خود، بینی هایشان را سوراخ می کنند که در نتیجه،دیگر احتمال دزیده شدن آنها توسط دشمنان شان که افراد قبایل دیگر است، کمتر می شود.همچنین برخی از آنها نیز علاوه بر سوراخ کردن بینی،بر روی صورتشان تتو می نمایند و این یکی دیگر سنت ها و آداب و رسوم زنان قبیله ایی می باشد.
 
تتو روی صورت زنان هندی

رسم و رسوم بسیار عجیب زنان آپاتانی هندی

همچنین شخصی به اسم "ردا" بعد از مشاهده تصویر زنان آپاتانی،این چنین گفت:"من قبایل زیادی با رسم و رسوم زیادی در سرتاسر دنیا دیده ام اما آداب و رسوم این زنان برای من بسیار شوکه کننده بود و چیزی که از سوراخ کردن بینی های این زنان،برایم بیشتر شوکه کننده بود، داستان پشت سر آن بود".
شاید این آداب و رسوم برای ما احمقانه بنظر بیاید که بینی را به علت عدم جذب و عدم دزدیده شدن توسط قبایل دیگر سوراخ کرد!!
این آداب و سوم احمقانه از سال 1970 میلادی توسط دولت غیرقانونی محسوب شد و تصاویری که مشاهده می کنید برای زنان قدیمی می باشد که قبل از سال 1970 بینی هایشان سوراخ شده است.
انجام دادن این آداب و رسوم برای نشان دادن زنده بودن قبیله می باشد و گویی به همین دلیل این افراد در طی هر شرایطی خواستار انجام آداب و رسوم محلی خود هستند.
 
سوراخ کردن بینی

سوراخ کردن بینی توسط زنان آپاتانی هندی

سوراخ کردن بینی
 
النتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب