سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33221
|
08:21 - 1397/05/14
نسخه چاپی

پلیس راهور ایلام:

اجرای طرح پیاده راه کردن خیابان طالقانی ترافیک را افزایش می‌دهد

اجرای طرح پیاده راه کردن خیابان طالقانی ترافیک را افزایش می‌دهد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: اجرای طرح پیاده راه کردن خیابان طالقانی شهر ایلام معضل ترافیک را افزایش می‌دهد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "محسن ناصری"، فرمانده پلیس راهور ایلام در ارتباط با اجرای طرح پیاده راه خیابان طالقانی با بیان اینکه پلیس از اجرای هر طرحی که به روان سازی ترافیک و بهبود عبور و مرور مردم در هسته مرکزی کمک کند استقبال می کنداظهار داشت:  اجرای طرح پیاده راه کردن خیابان طالقانی شهر ایلام معضلی برای افزایش ترافیک است.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: درحال حاضر با توجه به مسدود شدن تقاطع رسالت به عنوان یکی ازمسیرهای اصلی تردد به هسته مرکزی ، اجرای این پروژه موجب سر ریزشدن ترافیک به معابرفرعی و کوچه ها و باعث به زحمت انداختن شهروندان درسفرهای درونشهری می‌شود .

وی با اشاره به عدم هماهنگی و عدم ارائه پلان ایمنی  ازسوی شهرداری، گفت: برابرمقررات جاری،دستگاه‌های مسئول موظفند پیش از بسته شدن تمام یا بخشی از راه برای انجام هر نوع عملیات اجرایی اعم ازتعریض ،تعمیر،نگهداری ،حفاری و مانند آنها ،هماهنگی‌های لازم را انجام داده و با اطلاع پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام کنند درغیراینصورت ماموران راهور موظفند ازکار آنان جلوگیری به عمل آورند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان دررابطه  با دیگر دلایل مخالفت پلیس توضیح داد: خیابان طالقانی حلقه اتصال شرق به  شمال و غرب شهر ایلام است که باپیاده راه کردن آن عملا پل ارتباطی شرق به شمال و غرب شهر ایلام قطع می‌شود.

سرهنگ ناصری  در پایان اضافه کرد:خیابان ولایت،یکی ازخیابان های مجاور خیابان طالقانی به علت عدم ظرفیت و نداشتن پیاده رو با تغییرات حجم ترافیک در زمان شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پاسخگوی تردد وسایل نقلیه نبوده و دسترسی ساکنان محل برای دستیابی به محل سکونت خود با مشکل مواجه می‌شوند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد