سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33217
|
07:45 - 1397/05/14
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

دشمن با سیاه نمایی آرامش مردم را هدف گرفته است/ مدیران برخی تنگ نظری‌ها را کنار بگذارند

دشمن با سیاه نمایی آرامش مردم را هدف گرفته است/ مدیران برخی تنگ نظری‌ها را کنار بگذارند
استاندار ایلام گفت: نباید اجازه داد، جنگ روانی و سیاه نمایی دشمنان داخلی و خارجی آرامش بازار و مردم را برهم زند.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی‌"، استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام، خواستار وفاداری مدیران به مردم و نظام شد و اظهار داشت: همانگونه که مردم به نظام و انقلاب وفادار هستند، مدیران نیز باید با شنیدن حرف های مردم و اتخاذ تدابیر لازم، وفاداری خود را اثبات کنند.

وی، تلفیق تجربه وپیگیری را یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات دانست و افزود: مدیران نباید به صورت بخشنامه ای کارها را پیش ببرند، بلکه با ارائه راهکارهای لازم و به کار گرفتن خلاقیت و نوآوری پاسخگوی مردم، نظام، دولت وخدای خود باشند.

وی به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد،  مدیران برخی تنگ نظری ها را کنار بگذارند ودنبال راهکار برای حل مشکلات مردم باشند.

️سلیمانی‌دشتکی، دشمنی ایران و امریکا را یک دشمنی مبنایی دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام در کنار آمریکا تمام توان خود را برای ایجاد و راه اندازی جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند.

وی، شرایط امروز کشور را بسیار بهتر از اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی دانست و گفت: این خباثت ها و دشمنی ها مربوط به امروز نیست و در اولین روزهای پس از انقلاب این تحریم ها آغاز شد و دشمن با روش های مختلف و متعدد در پی از پا درآوردن نظام بوده اند اما مردم ما از نظام دفاع کردند و همواره وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده اند.

استاندار ایلام، شرایط کشور در ابتدای انقلاب را بسیار دشوار تر از وضعیت امروز دانست و ادامه داد: در آن شرایط پیچیده و دشوار با اتحاد و همدلی عبور کردیم و امروز نیز همچون گذشته نیازمند اتحاد و همدلی هستیم تا بر مشکلات غلبه کنیم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت سدها و حوزه گردشگری ایلام شد و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با دید مثبت تمام توان و ظرفیت خود را برای جذب اعتبارات و تسهیلات حوزه اشتغال و توسعه روستایی به کار بگیرند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب